Matbloggstoppen


Nytt



Äntligen har vi fått till en internetuppkoppling här hemma, men inte tack vare Glocalnet (som fortsätter att göra allt de kan för att få missnöjda kunder). Så jag hoppas på att kunna uppdatera här lite mer frekvent igen!
Någonstans i flytten försvann även sladden till kameran, med största sannolikhet ligger den i någon kartong på vinden. Därav den dåliga uppdateringen av recept och bilder här på Linneas Skafferi.  Men jag hoppas ni har överseende med detta och fortsätter att kika in här hos mig!

Förra veckan fick jag ett tillskott till min kokbokssamling. Dock hade jag inte beställt den själv, utan den kom som en trevlig överaskning på posten!
Tofvehult drömmen om ett kafé är bokens titel och i denna mycket personliga kokbok får vi följa Lena Göransson genom årets högtider då hon lever ut sin dröm. Drömmen om ett kafé. Boken genomsyras av personliga och traditionella recept, den är väl värd att läsa och låta sig inspireras av!

Så tack Lena för det trevliga brevet och den fina boken!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Alltid trevligt med överraskande post. Toppen när det är en sån bra bok också :)

Jag läser dig blogg var och varannan dag och kommer att fortsätta göra det även utan dina bilder för en stund :D

Ha en fortsatt toppen dag!

2009-11-09 @ 15:00:30
Postat av: Helene.L

Hoppas ni alla tre ;) trivs riktigt bra i det nya hemmet!



Kramis

2009-11-09 @ 15:55:23
Postat av: Nina

Här är en missnöjd f.d. glacalnetkund till.

Postat av: sofie

Hej :) har du något tips om vart man ska beställa bakgrejer ifrån, först och främst till cupcakes, som sugerpaste och sådant?

2009-11-09 @ 18:24:48
URL: http://sufiehallgren.blogg.se/
Postat av: Fyraihuset

Hej, jag hittade precis din fina blogg. Jag har lagt till den i min länklista. Jag skulle dock önska att du la till feed på din sida så man får uppdateringarna via blogger.



/Nina

2009-11-10 @ 16:57:26
URL: http://www.fyraihuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback