Matbloggstoppen


Isabella Smith


Något jag efterlyser är fina kakburkar. När man lagt ner massa möda på att få till fina kakor är det väl inte mer än rättvist att man ska ha något fint att lägga dem i! Men jag har ej hittat något som jag gillar. Men tyckte denna Cake- burk från
Isabella Smith var riktigt enkel och snygg!
Hamnade inne på hennes hemsida och höll inte på att komma därifrån. Där fanns verkligen allt! Helt underbart
Hur lätt skulle inte bakningen gå om man hadde dessa underbara redskap!?

image90



I morgon ska det skapas ett helt gäng underbara Ananaspajer här hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det inte gör allt för ont i lilla handen nu när bedövningen gått ur, känner mig allt lite skyldig till det hela liksom - om inte jag skulle ha pajer till jobbet har du kanske klarat dig :)
kram mamma

2007-03-12 @ 18:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback