Matbloggstoppen


Ring, ring bara du slog en signal!

image228

Tidigare skrev jag om min elvisp som verkat ha gett upp men som mirakulöst nog fått nytt liv när jag hotade med att köpa en ny, nu har samma sak hänt med min mobiltelefon. För några veckor började batteriet bli dåligt och laddade ur på mindre än en dag. Mottagningen försvann fast det var full täckning och det gick inte att skicka  sms.
Bara att köpa en ny då tänkte jag, inte allt för ledsen. Det är ju alltid kul med en ny mobil! Men den jag har är faktiskt en av de bästa jag har haft. Jag har förbrukat mobiler på löpande band, jag vet inte vad jag gör för fel, men denna har jag haft i 1 ½ år vilket är helt otroligt. Men tror ni inte att mobiljäkeln har självläkt den med! Jag började kolla runt på nya modeller och vips så fungerar den gamla finfint!
Men jag tror att dess dagar ändå är räknade så i smyg ska jag nog ändå köpa en ny. Så nu behöver jag era tips och råd!

Vad har du för mobil och är den bra?

(eget collage med bilder från google)

Kommentarer
Postat av: mammsen

Inte kul med saker som självläker - du minns hur det var med våran TV.....iof blir det billigt! :) Bästa mobilen jag har haft var min älskade T10 om du minns den......undrar hur många sånna "Gudrun" plockade ihop åt mig :) kram från hon som väntar på insperation.......

Postat av: Anna-Eva

Min bästa mobil,var nog min första en nokia 3210 men den tappade jag i en toalett en nyårsafton. Nu har jag en sony ericson k750i och den är också bra, krånglar aldrig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback