Matbloggstoppen


Everyday Food

image264

Jag såg någon repris från The Martha Stewart Show, där hon gjorde reklam för deras egen kokbok Great Food Fast. Givetvis var jag tvungen att klicka hem mig en på stört! Jag vet att jag är lite svag för kokböcker. Eller mest för att köpa dem, sedan står de där på hyllan och ser fina ut. Jag vet inte om det är för att jag så sällan följer ett recept när jag bakar eller lagar mat som böckerna får stå där och inte bli använda.. Kanske är det så, men ibland får jag ett litet ryck och läser dessa böcker morgon, middag och kväll.
Åter till den nyast inköpta. 250 recept ordnade efter säsong, sparris till våren och mustiga soppor till hösten.
Alla bilder är otroligt fina och väldigt inspirerande!  Jag frågade nyss Sebastian vad han tyckte
- Man blir hungrig när man ser de där bilderna!
Ja, då har de väl lyckats väldigt väl skulle jag säga! Det är väl det man vill förmedla med fina bilder i en kokbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback