Matbloggstoppen


Ljus



Idag bjuder jag tyvärr inte på något smarrigt recept, för idag har jag ingen lust att ens röra spisen. Efter att vi avslutade vårat
bakboksprojekt har jag gått här hemma och lallat runt, mest för att det inte funnits ork till så mycket annat. Att prata radio en timme varannan vecka och pyssla om bloggen, ja det har varit nog känner jag.

Denna vecka har det dock varit full fart både personligt och med arbetet och jag känner att det äntligen skall bli kul att börja jobba igen. Bästa fotografen Katja kom föbi en sväng och vi utnytjade snön till att ta härliga vinterbilder. Det var riktigt roligt att jobba ihop igen!
Sen hade jag en beställning på 100 mini-cupcakes och 100 biskvier till igår. Det var svärfar som skulle ha invigning och självklart ställer man upp och bakar. Tyvärr hade jag inte tid att föreviga alla godsaker men jag hoppas de blir uppskattade!

Nästa vecka kommer jag åter igen prata radio, kanske ska jag göra påskgodis? Jag inväntar ett väldigt spännande besked och ett projekt vi arbetat med under vintern kommer förhoppningsvis börja se dagens ljus.

Så som sagt, idag blir det inget recept men väl en bild från vår hall. Hur härligt är det inte med dessa underbara påskliljor? Här har de fått bo i en kopp från Casual Living.

Ni kommer väl ihåg att vrida fram klockan en timme i natt!

Kommentarer
Postat av: mamman

mmmmmm biskvierna smakade mums :)

Postat av: Helena Kulle

Ibland kan det vara skönt att bara göra ingeting, bara lalla runt och pyssla lite här, lite där. Så det gjorde du rätt i.

Hoppas din söndag blir lugn och skön.

Helena

2010-03-28 @ 00:51:00
URL: http://kullefotoblogg.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vore det inte passande med en cupcake som symbol vid din webb adress ? Jag tycker det ser så gulligt ut med flera söta symboler på rad i sparade adresser fältet

2010-03-28 @ 14:56:39
Postat av: Helene.L

Lalla på du! ;-) Det är viktigt att sköta om sig och komma i fas!

Väntar med spänning på att få veta mer om det nya projektet!! :-)

Kramis

2010-03-28 @ 20:39:53
Postat av: Rebecca

Vilken mysigt blogg du har!

2010-03-28 @ 21:12:48
URL: http://sweetasme.blogg.se/
Postat av: Mia

Hallå där! Tänkte fråga om ett litet recept. Jag har nämligen sötsaksförbud, godis, fikabröd, ja you name it. Men på gymmet där jag går sålde de små alternativa "chokladbollar" men bara frukt och nötter, tror det var bas på cashews och dadlar men vet inte. Har du något bra recept på liknande bollar? Kram MIa

2010-03-28 @ 22:21:56
URL: http://miafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback