Matbloggstoppen


Linnéas Skafferi 2008




Oj vad ni var tävlingssugna! Men jag förstår er, formarna är helt otroligt fina!
Ni har fortfarande några minuter kvar att tävla och vinnaren meddelar jag så fort jag kan!

Jag har setat här och kollat igenom lite vad som skrivits på bloggen under 2008, mycket har hänt och jag tycker själv att bloggen har utvecklats. Det är fortfarande otroligt roligt att skriva och få härlig respons av er läsare på det!

Under det gångna året har jag hittat en riktigt härlig hobby, att baka
fina tårtor och göra cupcakes. När jag inte har gjort detta på ett tag så börjar det liksom rycka i fingrarna på mig och utan att jag egentligen är medveten om det så står jag där med hela köket tilldraget och bakar av hjärtans lust. Men det är ju så roligt!

Som ni säkert vet så skrivs fler kokböcker än någonsin och självklart kan jag inte låta bli att handla hem och läsa. En riktig storfavorit 2008 var Leilas " a piece of cake". 
Den bläddrar jag ofta i när jag söker inspiration!

Detta år har jag även fått chansen att prova på lite olika livsmedel innan de släpptes i butik. Bland annat testade vi Old el pasos "Crispy chicken" och den gick verkligen hem!

Något chockad men otroligt glad blev jag när jag fick reda på att ni läsare röstat fram mig till en av årets nominerade i Matbloggpriset. Det tackar jag innerligt för.

Jag ser verkligen fram emot 2009 och hoppas att det kommer bli ett lyckat år på alla sätt och vis. Nu undrar jag vad du gillat bäst här på Linnéas Skafferi 2008 och vad du vill läsa om under 2009?



Bilder: Linnéas Skafferi

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det jag gillat allra mest är att allt du gör låter så enkelt och lockar mig verkligen till att också prova. Din bloggsida är mycket inbjudande designmässigt och det gör den härligt hemtrevlig och mysig så jag tycker absolut att du ska fortsätta i samma anda. Recept blandat med olika tips är en underbar kombination. Gott Nytt År!

Mvh Susanne från Västerås

Postat av: SandraW

Hejsan!Har precis i dagarna börjat blogga och måste bara tala om för dig hur snygg din blogg är. Har du gått ngn kurs i hur man gör hemsidor? några tips att ge? Jag blir alltid så sugen på att göra ngt här hemma efter att ha varit inne på din blogg och jag hoppas du fortsätter i samma anda 2009. Jag har förresten lagt dig i mina favoritbloggar på min blogg o hoppas det är okej? Annars kan jag ta bort det.



Ha det bra

Sandra W

2009-01-03 @ 12:10:15
URL: http://sessanarwen.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jag hittade in till din blogg relativt sent under året, men den blev direkt en favorit. Jag gillar blandningen, både trevliga recept och kul inredningsprylar. Man kan ju aldrig få för mycket av varken det ena eller det andra.... Sen gillar jag utseendet på bloggen, det känns så mysigt att titta in. Så fortsätt i samma anda 2009 så hänger iallafall jag kvar!

Gott nytt år!

//Ylva

2009-01-03 @ 13:07:08
Postat av: Johanna

Dina inspirerande collage och fina bilder tycker jag är det bästa med bloggen. Så fortsätt gärna att inspirera oss läsare så kommer jag hänga här mkt under 2009 också ;) Kram

2009-01-03 @ 19:02:12
URL: http://jolla99.blogspot.com
Postat av: Cissi

Jag kommer ABSOLUT fortsätta läsa din blogg. Den är SÅ himla fin. Dina recept inspirera och bilderna gör att man bara måste prova. Ska försöka komma tillbaka med hur jag upplevde resepten. Kanske kan vara kul för dig att höra? Ha en fin söndag :)

2009-01-04 @ 10:12:57
Postat av: Jenny

Jag gillar dina tips på hur man kan förändra och förbättra på ett enkelt sätt. Som ditt recept på chai-thé. Det har varit en stor favorit nu i julhulgen.

2009-01-05 @ 09:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback