Matbloggstoppen


Äppelskål



Förra veckan dök äntligen avin upp och jag fick gå och hämta ut den efterlängtade skålen från
Casual Living! Den åkte direkt upp på köksbordet och fylldes med äpplen och valnötter. Visst blev det snyggt!
Jag valde en skål i färgen "äpple", tyckte det kan passa bra så här inför den stundande våren. Detta är egentligen en degskål men jag kan tänka mig en hel massa saker som den kan verka som.
Tänk att servera en härlig potatissalld ut denna i sommar, eller varför inte en smaskig grekisk sallad!? Vilken lyx att få sätta deg i en sån här snygg skål, måste nog baka något i veckan bara för att!

bild: Linnéas Skafferi



Kommentarer
Postat av: Anne

Hej Linnéa!

Casual Living har helt fantastiskt vackra saker!

Utöver den där fina skålen du har köpt längtar jag även efter deras Stora runda gratängform och deras stora rektangulära gratängform - helt underbara! jo, vill ju även ha deras små pajformar.... suck!

Finns SÅ mycket vackert här i världen man vill ha!

Hälsningar Anne

Postat av: Ylva

Jag fick hem min STOOORA skål i färgen bomull förra veckan. Den är helt underbar!

2009-01-20 @ 17:10:09
Postat av: Nadja

Ja den var supersnygg, som du säger, blir jättesnygg som serveringsskål också.

2009-01-20 @ 19:43:17
URL: http://nadjasculiness.wordpress.com
Postat av: Anonym

jättefin skål! men vad hände med tävlingen om pajformen från casual living?

2009-01-20 @ 20:03:23
Postat av: Elaine

Jag fick också hem min VINST förra veckan! Den plommonfärgade gratängformen! :) Tack åter igen!



Din skål är verkligen jättefin!



2009-01-20 @ 20:17:39
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, jag har funderat fram och tillbaka i några dagar om jag skulle beställa den skålen i bomull. Är även helt förälskad i pajformen. Det verkar som om jag borde ha hittat hit lite tidigare.



Vänliga hälsningar

Maria

2009-01-20 @ 21:20:18
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback