Matbloggstoppen


Höstfrukost




Host, snörvel, snörvel. Förkylningsdags igen. Dagen har jag spenderat under duntäcket i soffan, omgiven av ett antal pappersnäsdukar, datorn,
Elle mat & vin och katterna som undrande men nöjda krypit upp bredvid mig. 
Till frukost/lunch gjorde jag i ordning lite havregrynsgröt, det är gott med något varmt i magen när man inte känner sig helt pigg. Jag hackade i ett äpple, lite valnötter och russin. Jag lät gröten koka lite extra så att äpplena mjuknade, sedan smaksatte jag bara med kanel. Enkelt och lite höstig frukost!


Kommentarer
Postat av: Mona

Nya designen är fin=) men när man är inne på ett specifikt inlägg, om man klickat på kommentarer, så hamnar inte pennan i vänster hörn rätt. Den delas på mitten. Ett tips bara =)

2008-10-06 @ 16:42:25
Postat av: karin

ny och fin design! jag äter havregrynsgröt typ varje morgon och det är alltid gott med frukt på. brukar variera mig lite efter säsong. äpple och kanel ska jag prova någon dag!

Postat av: Cecilia

Vilken fin design nu fått!



Det låter som en riktigt god frukost. Det är mysigt att äta något som känns hemma i årstiden.

2008-10-06 @ 20:38:05
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vad gott det lät! Jag är ett stort fan av havregrynsgröt, måste prova din variant! :)

2008-10-07 @ 09:40:32
URL: http://liva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback