Matbloggstoppen


Ögongodis

image527


Å så gärna jag skulle vilja baka nu, men tiden räcker inte riktigt till då jag snart måste ge mig iväg och arbeta igen. Men i morgon förmiddag skall jag försöka sno ihop ett gäng cupcakes tänkte jag. Länge har jag velat ha en tyll som är ett stort runt hål så man kan göra lika tjusiga och stilrena cupcakes som de ovan. Men under en längre tid har just den tyllen varit slut hos kakburken men nu äntligen har de den åter i lager. Så nästa gång det skall beställas grejer därifrån skall jag absolut klicka hem en sådan.

Eftersom det inte blir något bakande för mig idag får jag nöja mig med att kolla på fina cupcakes och tårtor. Ta er en titt ni med och låt er inspireras, hos Pink Cake Box hittar de mest fantastiska tårtor och man kan lätt fördriva en längre stund med att beundra dem!

Nu skall jag botanisera lite i köket och se om det finns något som kan bli en hygglig middag!

(eget collage med bilder från pink cake box)

Kommentarer
Postat av: monika

Vad fina tårtor! Jag har aldrig ätit sådana...smakar det inte mycket sött?

2008-05-15 @ 04:57:47
Postat av: Catty

godmorgon :) hoppas du får en underbar dag :) längtar redan efter nästa inlägg från dig :)

Postat av: Eme

Vilka vackra muffins!

Bakar du alla dessa fantastiska bakverk själv?

2008-05-15 @ 22:20:28
URL: http://emes.blogg.se/
Postat av: Eme

var har du hittat de snygga blommorna som du har på muffinsarna?

2008-05-16 @ 12:01:43
URL: http://emes.blogg.se/
Postat av: Nathalie Salman

Tack för inspirationen!! Jättefina cupcakes du gör :D

2013-12-24 @ 23:15:22
URL: http://www.xn--stsugen-90a.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback