Matbloggstoppen


Vårstädning pågår..

Här hemma får datorerna sig en vårstädning, så för tillfället har jag lite svårt att få till något fint inlägg med bilder då photoshop inte är installerat än.. Men den som väntar på något gott.. Ja den kommer att få receptet på en helt underbart god paj som vi nyss spisat (blev lite inspirerad av mig själv igår!!) Sedan kommer det förhoppningsvis ett litet inlägg om mig. Jag bad ju Er att lämna en kommentar och berätta lite om er själva, så det är väl inte mer än rättvist att jag gör detsamma!

Men snart är det dags att bänka sig med diverse chips, godis och läskedryck då finalen av melodifestivalen går av stapeln om några timmar. Kom bara ihåg att ha telefonen nära till hands så ni kan rösta på favoriten!




Kommentarer
Postat av: thess

Tjenare!
Idag är det (som du kanske redan vet) MelodifestivalenFINAL! Vem tycker just DU personligen skall vinna? :)

Postat av: Viveka

Hej Linnéa.
Jag heter Viveka och har besökt din blogg nu någon månad. Jag tycker att den är väldigt trevlig och jag är så tacksam för alla länkar man kan klicka sig fram till.
Jag har på detta sätt hittat massor av recept och även trevliga presenter.
Även jag har fått "pippi" på att göra cupcakes och blev så glad när jag hittade till KAKBURKEN. Har handlat en massa formar och tyllar och har jättekul.
Jag är 61 år "gammal", och är farmor till två härliga ungar. Varje dag kollar jag in på din blogg och ser fram emot vad du har hittat på. Man behöver verkligen lite inspiration för att hålla igång!
"Keep up the good work, girl"!
Mvh Viveka

2008-03-16 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback