Matbloggstoppen


Underbara vår

Ute skiner den underbara solen och jag är hem några timmar från jobbet. Så nu skall jag gå ut en sväng i den tidiga våren och njuta. Det är bäst att passa på, man vet aldrig när man får se solen igen!
Är inte det här en härlig tid? Man har hela den sköna våren och sommaren framför sig, allt blir ljusare och faktiskt lite lättare!


På senaste tiden har jag märkt en viss ökning av besökare här på bloggen, det vore kul att veta lite mer om er som tittar in här!

Var bor du, hur hittade du hit, ålder ja och så vidare ni vet. Skriv en liten rad om er själva så blir jag väldigt glad!


Ja visst ja, har ni några frågor eller funderingar så är det bara att fråga på!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är en tjej på 28 år som bor i GBG, vet inte hur jag hittade hit men jag är otroligt glad att jag gjorde det.... Älskar dina fina bilder, omväxlingen fr muffins till fiskpinnar!! : )
Kanska ingen matmor direkt men du inspirerar mig verkligen!! Tack!!

2008-03-06 @ 15:03:17
Postat av: Catty

Jag är ett glatt hälsofreak på 20 år, jag hittade till din blogg genom bloggkoll.com. Tacka gud för det! Supertrevliga och inspirerande inlägg ! :) Fortsätt så! Tack!

Postat av: Johanna

Jag har kommenterat här flera gånger innan men kanske ska säga något om mig: Heter Johanna, är 22 år och bor i Göteborg. Driver sajten Kändisbebisar.se och blir klar fastighetsmäklare i vår.
Väldigt kul och inspirerande sida du har så det får du gärna fortsätta med. Får man fråga hur många besökare du har om dagen? Kram

2008-03-06 @ 15:44:01
URL: http://www.kändisbebisar.se
Postat av: Anni

Jag är 25 år och bor och pluggar i Halmstad. Bli otroligt inspirerad av din blogg och alla fina recept. Älskar att laga mat och prova nya recept, bakning är jag dock inte så haj på men det är aldrig försent att lära sig!

2008-03-06 @ 16:21:44
Postat av: Andréa

Jag är 26 år och bor i gbg. Hittade till dig genom sofy. Älskar alla fina bilder och inspirerande recept du lägger ut!

2008-03-06 @ 16:46:11
Postat av: Sopheia

Heter Sofia och bor i Växjö, 19 år. Tror det var genom bloggtoppen jag hittade hit, om du är med där :)?

2008-03-06 @ 18:46:54
URL: http://sopheia.se
Postat av: Sofie

Jag är 20 år, bor i Piteå och hittade hit genom att du kommenterade i min blogg :) Kikar in här med jämna mellanrum och ser vad för smarriga recept du bjuder på!

2008-03-06 @ 19:32:04
URL: http://syssla.blogg.se
Postat av: ingegerd

Jag heter ingegerd och jag sökte på cupcake och då komm bla din sida upp,och jag gillar den!Gillar laga mat och baka och äälskar cupcakes!!=0))

2008-03-06 @ 20:02:33
Postat av: Cia

Cia, Stockholm, 23. Har egen matblogg :) Tror det var där vi träffades...

2008-03-06 @ 20:47:18
URL: http://www.the-mungbeans.blogspot.com
Postat av: Dreams in white

Åh en sån trevlig blogg du har! Hur har jag kunnat missa den? Det kommer jag inte göra framöver. Ska ta och testa några av dina recept på cupcakes också, det är ju sååååå gott! :-)

Trevlig helg!

2008-03-07 @ 07:06:21
URL: http://omdittochdatt.blogspot.com
Postat av: Lise

Hej! Minns inte hur jag hittade hit första gången, men nu har jag dig i min länklista så jag lätt ska hitta i fortsättningen :)

Jag älskar mat i alla färger, former och utföranden och har stor aptit, men har någon slags hatkärlek till matlagning, min nivå som "kock" ligger fortfarande på snabbmakaroner och ketchup typ :P Däremot så läser jag recept och kokböcker som andra läser romaner. Och din blogg har så fina inspirerande bilder och en bred blandning på recept, tips och trix - jättebra helt enkelt! :)

Så vem är jag? En tjej på 27 år, bor på Östgötaslätten vid Vättern och jobbar som läkarsekreterare. Mer om mig finns såklart att läsa i min blogg ;)

2008-03-07 @ 10:15:41
URL: http://liseliv.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hejsan!
Jag är 38 år och bor på Teneriffa. Jag hittade din underbara blogg på bloggtoppen, tror jag..
Ha en riktigt mysig helg!

2008-03-07 @ 12:20:59
Postat av: Carro

Jag heter Carro och bor i Västerås, grannstaden=) Minns ej hur jag hamna på din sida men har följt den säkert över ett halvår iaf=)
jag tycker om att laga mat och baka men är ingen stjärna i köket precis så kul med lite bra tips och väldigt bra recept!

2008-03-08 @ 18:26:22
URL: http://doitmyway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback