Matbloggstoppen


Skriva, rita, kludda, tänka...

image466

Ordning och reda ja.. Bredvid mig på golvet står en stor kasse från IKEA fylld med massa grejer som skulle bringa mer ordning här på mitt skrivbord. Hyllor, lådor, tidningshållare och massa annat bra att ha. Men de verkar trivas bra där i sin kasse, eftersom de inte hoppar upp och monteras av sig själva!

Men något jag verkligen skulle behöva, är en bra anteckningsbok. För ofta när jag sitter här vid datorn dyker jag på något bra recept eller tips som jag alltid klottrar ned på närmaste pappersbit,  vilket resulerar i att hela lägenheten är full av dessa lappar. Men hade jag däremot en bra och smidig bok att skriva ned allt i, skulle problemet vara ur världen! (förhoppningsvis!) Denna snygga från
Ordning och reda skulle passa utmärkt. Men känner jag mig själv rätt har jag antagligen något sött block ligger någonstans, halvskrivet men helt dugligt. Jag har nämligen lite dille på att köpa fina små böcker. Av samma anledning måste jag nog köpa en ny..  Det är ju så underbart att stå och vända, vrida, klämma och känna på små anteckningsböcker!


(eget collage med bild från ordning och reda)

Kommentarer
Postat av: MiniJossan

Vad kul:) Jag var på IKEA idag och köpte massa hyllor, för att försöka tomma mitt överbelamrade fönster... Men nu ska jag ta mig i kragen och börja montera!

Postat av: Marika Karin Matilda

Svar: Tack. Limegrönt låter riktigt snyggt det också! :) Klänningen finns som sagt på blocket om du eller någon du känner skulle vara intreserad! Kramar från Living LA!

2008-03-12 @ 20:01:41
URL: http://livingla.blogg.se
Postat av: Broarne

Vilken smaskig blogg och den är på nåt vil 50-tals retro, mycket läcker.
:o)
Annmarie

2008-03-12 @ 21:34:17
URL: http://broarne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback