Matbloggstoppen


Prosit!

image391


Ja, hur spenderar du denna dag? Den allra första på år 2008?
Själv ligger jag djupt nedbäddad under två tjocka duntäcken med dunsockorna på! Förkylningen som jag kände var på g i helgen bröt ut ordentligt inatt, så i morse såg jag ut som Rudolf med röda mulen efter allt snytande!
 På alla bloggar skrivs det om hur det gångna året varit och hur underbart organiserat det nya ska bli. Själv ligger jag och planerar hur jag på lättaste viset skall frambringa någon form av ork till att förflytta mig från sängen till soffan.
Turligt nog övertalade Sebastian mig sist när vi handlade att ta båda tidningarna jag stod och tummade på, så jag har läst mattidningar hela eftermidagen. Inte för att jag känner någon form av hunger, har fått i mig lite apelsinjuice, nässpray och ostmedicin idag.  Men en liten fågel viskade något om pizza i mitt öra och en liten bit kanske går ned..

Snart har Linnéas Skafferi funnits i ett år och jag blir alldelens varm innuti av alla goa komentarer (och det är inte på grund av febern!)  Jag hoppas att ni som läser bloggen kan plocka de gobitar som just ni gillar och förhoppningsvis, ha lite nytta av dem!
Men nu ska jag ta med mig alla täcken och kuddar för en djupdykning i soffan där det antingen bjuds på filmvisning eller några avsnitt av Hemma Hos Jamie säsong 1 som jag har på dvd.


(eget collage med bilder från tidningsbutiken.se och jamieoliver.com)





Kommentarer
Postat av: lina

Jag plockar verkligen många godbitar från din blogg! Recepten används titt som tätt och min egen inspiration börjar flöda när jag ser dina inlägg. Fortsätt i samma stil även detta år och jag blir överlycklig!

Gott Nytt År & Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback