Matbloggstoppen


Kakburken

image399

Igår var jag liksom bara tvungen att lägga en beställning hos Kakburken.se. För skall man hålla på och baka cupcakes och dona, ja då måste man faktiskt ha bra grejer att arbeta med. Eller hur? Igår kväll kunde jag se på orderstatusen att allt redan var packat och på väg till posten, här går det undan tänkte jag! Och gissa om jag blev glad när jag för några minuter sedan såg att en paketavi låg på hallgolvet. Paketet finns redan att hämta ut på ICA. Det kallar jag snabb service! Nu hoppas jag bara de saker jag skickat efter håller måtten..
Något jag kom på lite för sent att jag skulle ha klickat hem var vaniljesens, men kanske vet någon av er, kära läsare var jag kan köpa det någon stans?
Nej nu måste jag skynda mig upp till ICA och hämta ut mitt paket!



uppdatering: Jag har fortfarande inte tagit mig i väg, för se det vräker ned tung blötsnö lite då och då här. Och jag som precis har tvättat håret och fått det någotlunda rakt tänker inte ge mig ut. Jag får glatt vänta tills Sebastian kommer hem med bilen. Lat och fåfäng, ja  jag vet!

(eget collage med bild från kakburken.se)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, vad spännande! Vad fanns det i paketet?

2008-01-09 @ 12:22:53
Postat av: Elin

Vaniljessens finns väl att köpa på ICA/Konsum bland kryddorna/bakgrejorna? :) Jag har ett svagt minne av att jag sett det där.

2008-01-09 @ 13:36:35
Postat av: Linda

Åh va kul med paket! Kakburken är ju SÅ snabba! Själv väntar jag just ett paket från almondart, tårtgrejer från England :-) Vad gäller vaniljessence tipsar jag verkligen om att du köper ÄKTA vanilj och inte artificiell arom. jag gjorde det misstaget och det är inte alls lika gott, och känns inte särskilt fräscht när det inte är naturligt. Det finns "pure vanilla extract" från Wilton på www.englishshop.se(149kr), och det har jag hört mycket gott om, beställde en sådan med i paketet jag väntar på, så snart ska här bakas! Annars finns det, precis som Elin skrev, naturligt vaniljextrakt i små "portionskuvert" på Ica/konsum osv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback