Matbloggstoppen


Härliga fredag!

image442

Äntligen fredag säger de flesta idag, nu väntar en hel helgs ledighet. Själv skall jag arbeta hela helgen men får då istället några dagars ledig nästa vecka. Idag har jag bakat underbart goda biskvier, bilder och recept kommer under helgen om jag orkar, om inte få ni hålla till godo med tidigare inlägg.
Hur mysiga ser inte
dessa koppar från allas våran Martha ut?  Underbara!

Jag har märkt att det är många nya läsare som hittat till bloggen och jag vill önska er alla hjärtligt välkomna! Ja ni andra som har varit med lite längre är självklart mycket välkomna ni med. Vore det inte för er skulle jag ju inte blogga!

Nu skall vi bege oss iväg på kalas innan det är dags för mig att arbeta nattens alla timmar.

Kommentarer
Postat av: carolina

jag är ny! ;)
ha en bra fredag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback