Matbloggstoppen


Tävling CUPCAKE


Så här under andra helgen i advent tycker jag att det passar bra med en liten tävling, eller vad säger ni?
Denna helt gudomligt söta cupcake i tyg från
Susanne är helgens vinst. Perfekt att ge bort som julklapp eller ännu hellre, behålla helt själv! Det är vad jag skulle ha gjort, om jag nu inte var tvungen att ge i väg den!
Fler av hennes hantverk hittar ni i hennes webshop. 

Här berättar hon lite om vem hon är:

"Susanne, 35+. Älskar muffinsar i alla former. Helst osötade och konstgjorda. Virkar, stickar, klipper, klistrar och syr mest hela tiden. Pyssel is the shit. Har en egen liten Oransch nät-affär för att inte hemmet ska bli allt för fullt av hempysslade saker. Är nästan alltid väldigt nöjd med livet och tycker att julen är världens bästa uppfinning."



För att vinna denna cupcake i tyg vill jag att ni skriver ett litet julrim i kommentarsfältet. Jag begär inget avancerat, bara ett fint litet julrim! Se till att lämna mailadress så jag kan kontakta dig ifall du blir den lycklige vinnaren!



Så sätt igång att rimma så kanske cupcaken blir din!



Tävlingen är avslutad!

Kommentarer
Postat av: Erika

Cupcakes och muffins är alltid helt rätt, kan också göras på olika sätt. Till jul passar de att både sy och baka. Alla är söta och alla vill man smaka.

2008-12-06 @ 10:27:41
Postat av: Åsa

En cupcake i tyg är något som alla tål,

passar som dekor och är kalorisnål...:-))

Postat av: Louise

Måste bara kommentera din hårfärg den är helt underbar, ur fin färg som helst(:

2008-12-06 @ 11:00:12
Postat av: Jennie

Goda ting är till för att ätas, men de kan även sys upp och mätas. En fröjd för ögat denna tyg-cupcake är, så söt att man i den blir alldeles kär. Till jul jag önskar denna ljuva sak, och den kommer passa utmärkt på mitt blåa kakfat!

2008-12-06 @ 22:08:16
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Sussie

Denna klapp är svår att motstå. Kan både avnjutas med en kopp te och i lekhörnan.

2008-12-07 @ 10:31:19
Postat av: Jessica

Baka baka liten kaka, denna kan du inte smaka. Den är gjord av tyg, jag ger den högt betyg!

2008-12-07 @ 17:16:43
URL: http://familjensundberg.se/blog
Postat av: karina

underbar sida du har!! =) mat e gott =)



länkar dig, om ok?



mvh Karina

2008-12-08 @ 11:41:23
Postat av: Lotta Rahm

God jul, i paketet hittar du en underbar kaka

det är en söt liten cupcake

men du får bara se och inte smaka,

för tro det eller ej det är faktiskt en fejk.

2008-12-08 @ 20:17:19
Postat av: kardemumma Gumma

Små sånahär brukar dyka upp efter jul, allt frosseri kanske inte var så kul.

Denna cupcake håller förevigt,

Det tycker iaf jag vore mycket trevligt.

Den inte en ända kalori ger,

mina bilringar kommer ej växa mer! :P

2008-12-08 @ 23:27:41
URL: http://kardemummagumma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback