Matbloggstoppen


Ris & ros på bloggen

Jag har funderat länga på när den skall komma, jag ser att andra bloggar får dem men jag ha klarat mig utan. Kanske är det för att min blogg handlar om något så enkelt och oprovcerande som mat så här finns ingen anledning att känna avund. För nog är det ur avund dessa kommer? Jag pratar om de elaka kommentarerna.
Är man inte ett dugg intresserad utav matlagning och bakning kan man göra det enkelt för sig och inte läsa min blogg!
Turligt nog är de flesta av Er läsare mycket trevliga och skriver så rara kommentarer som alltid värmer och det tackar jag innerligt för!



Sedan har jag fått ett par förfrågningar om sockerblommor, självklart kan jag visa steg för steg hur jag gör dem! Jag har en tårta som skall göras till första helgen i maj så innom kort skall det tillverkas blommor här hemma och jag lovar att ni skall få se hur det går till!

Kommentarer
Postat av: Karin

jag tycker din blogg är superbra, håller på med ett nytt projekt att lägga upp "Dagens" om lite smått å gott, å tänkte faktiskt lägga till din blogg där inom kort:)

Postat av: emma

Jag vill gärna se steg för steg :)
tackar för kommentaren :)

2008-04-14 @ 13:16:26
URL: http://litenemma.blogg.se
Postat av: Sofie

Nä, usch. Det är inget roligt med elaka kommentarer. Jag har fått två elaka kommentarer under hela min bloggtid (1 ½ år) så det visar nog faktiskt tack-och-lov på att den största läsarskaran är trevliga, rara människor :)

Tycker väldigt mycket om din blogg. Den är inspirerande och jag har provat några av dina recept och de har alla varit kanongoda!

Kramar, Sofie

2008-04-14 @ 13:20:10
URL: http://syssla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback