Matbloggstoppen


Maränger

image497

Denna söta bild på maränger hittade jag hos Martha idag. Maränger är något jag väldigt sällan gör, vilket är synd för hemgjorda maränger är ju himmelskt goda! Krispiga på utsidan och sega på insidan, mmmm.
Riktigt fina blir de om man försiktigt vänder ned smält choklad så de blir så där läckert marmorerade.

Nu skall jag strax bege mig till arbetet och göra mitt sista pass för helgen, jag önskar er alla en härlig söndag!


(eget collage med bild från marthastewart.com)

Kommentarer
Postat av: Solan

jag håller med dig. hemmagjorda maränger är supergott. Ha det gott. // Solan

Postat av: Anonym

jag vill se typ ett steg för steg där du gör sockerblommor. hur du stansar ut dom och sen målar dom... vore intressant. speciellt målningen :)!

2008-04-13 @ 20:43:53
Postat av: kikki

skulle också vilja se hur man gör sockerblommor!

2008-04-14 @ 07:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback