Matbloggstoppen


Fridfulla ledighet



image318


Nu har helgen precis annlänt och lyckans jag är ledig även detta veckoslut! När jag kom hem ikväll från jobbet hade kära Sebastian byggt ihop möbler vi köpte på IKEA igår och bytt rum på kontor och gästrum. Så allt var klart när jag kom hem. Hur underbar får man vara!? Så i morgon ska jag köpa bets och lack till min skrivbordsskiva, så är min blogg/pyssel/syhörna snart färdig. Måste bara köpa lite hyllor och bra förvaring, någon som har något bra tips?

När jag åkte hem från jobbet råkade jag visst svänga förbi Statoil och köpa en påse Dumle Snacks. Nu ligger de i en skål och bara väntar på att vi ska sätta oss i soffan och kolla lite på tv innan det är dags för att sussa. Sen måste jag bara få säga att dessa skålar från I
nreda.com är ruskigt snygga och det finns dessutom matchande muggar! Hur underbart som helst!
Jag tror jag måste skaffa ett block och skriva upp alla bra saker jag hittar på nätet som sedan jag kan önska mig till jul. Listan kommer bli låång...

Nu ropar de där små Dumle bitarna på mig i högan sky, bäst jag skyndar dit!

Ha en riktigt skön helg!






Kommentarer
Postat av: mammsen

uj uj menar du att listan blir låååång i år? :) ett litet tips - lägga din lista här på bloggen eftersom papper har en fömåga att försvinna i vårat hem! Kram till dig min skatt!

2007-10-13 @ 09:54:23
Postat av: Tobias

ha en skön helg du med :D

Postat av: Lari

tack så mycket..=)

2007-10-13 @ 16:46:09
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Linnéa..

Mamma: har listan någonsin varit kort?

Tobias: Jag gör mitt bästa:D

Lari: Det var så lite så

2007-10-13 @ 19:57:29
URL: http://linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback