Matbloggstoppen


Fikapaus på hjärnkontoret..

image311

Ibland undrar jag hur det står till uppe i hjärnkontoret. I dag ringde telefonen och jag stod i köket och pratade, jag tog upp en penna ur en av kökslådorna ( en sån där låda där man kan hitta allt möjligt bra!)
När jag pratat klart la jag ned pennan i lådan igen och satte mig vid köksbordet. Då ringer S på min mobil, när jag svarar blinkar telefonen om att batteriet behöver laddas. Då ber jag S att ringa hem istället.
Jag går in i köket och ska svara i telefonen när det ringer. Men var är telefonen!? Jag tittar på golvet, bredvid köksbänken, nej ingenstans! Då hör jag en dov signal från kökslådan. När jag öppnar lådan ligger telefonen där i och ringer för fullt. Kvar på bänken ligger pennan som skulle åkt ned i lådan. Vilke bra start på dagen!
Som sagt, hur står det egentligen till där uppe?!

Hur har din dag varit?

Kommentarer
Postat av: Björn

ja du.. efter som du frågar så..
gick ut starkt med att försova mig å resten kan väll samanfattas med ett ord... Måndag!!
en fråga medans jag ändå skriver... dina kategorier m.m. ligger väldigt långt ner på sidan!? ska det va så?? /B

Postat av: annamaria

Från gårdagens kväll: bakade underbara petit pain - med vetesurdeg på eftermiddagen. Supergoda. Tre barn runt omkring och en sjuk pappa till barnen. När klockan är 21.50 - vällingen till 4 månaders tösen är nästan slut (nejdå inget dåligt samvete alls...hm). På med kläder ut i bilen - in på Konsum. Kan säga att jag har nog faktiskt aldrig varit hos den lokala konsumhandlarn vid 22 förr...

2007-10-08 @ 19:44:42
URL: http://annamariasmatblogg.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Björn: Hmm.. när jag kollar (både i firefox och explorer) ser kategorilistan bra ut och sitter där den ska. Så jag vet inte vad som är fel:/

Annamaria: Oj, låter som om du haft fullt upp!

2007-10-09 @ 02:09:32
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se
Postat av: mammsen

Fråga din far - han vet nog hur det är när det är fikapause! Här ser allt ut som det ska.....tack än en gång för den fina tändstiksasken - puss och kram!
mamman

2007-10-09 @ 05:05:48
Postat av: Moster Cissi

Låter som det brukar kunna vara hos mig... - fast inte alltid - endel dagar är ju faktiskt värre än andra...
För tillfället känns dagen rätt så under kontroll - men den har ju inte varat så länge än :)

2007-10-09 @ 08:30:30
Postat av: Björn

hej hej igen.. nja det var ju inte bara kategorilistan (risigt beskrivet av mig):0S utan både din bild, katgorier, länkar m.m. kommer först väldigt långt ner.. den kommer som en egen avdelning längst ner på din sida under höstgrytan!?
Kanske det e min dator som e knas?
//B

2007-10-09 @ 17:03:00
URL: http://grublaren.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! Åsa heter jag och bor i Jugansbo! Läste om din blogg i Jugansbobladet ;) och var tvungen att kika in!! Och det var inte sista gången! Får man länka? Har nämligen startat en egen blogg om livet i Jugansbo... Ha, ha!! Hade bra!! Kram

2007-10-09 @ 17:52:52
URL: http://dahlberg83.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Björn: Ja du, min blogg ser normal ut på de datorer jag kollat ifrån, kanske är det något knas med din? Men tack för att du påpekade!

Åsa: Men vad roligt! Vart i Jugansbo bor ni då? SJälvklart får du länka!

2007-10-09 @ 17:57:20
URL: http://linneasskafferi.blogg.se
Postat av: Frida

Ha ha ja man kan verkligen lägga saker på de mest konstiga ställen.

2007-10-09 @ 21:15:50
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Åsa

I Lindahls hus, vet du då? Vi har bott där i två år. Men vi ska snart flytta till min sambos (tror att din sambo vet vem...) föräldrars hus i Saladamm. Förresten hetsade mina jobbarkompisar mig att vara med i tävlingen! Det tragiska är att jag knappt kan göra chokladbollar, så det blev aldrig av... Ha, ha!! Kika gärna in

2007-10-09 @ 23:40:20
URL: http://dahlberg83.blogspot.com
Postat av: Åsa igen...

... på min blogg! Så, nu har jag avslutat kommentaren... ;)

2007-10-09 @ 23:43:13
URL: http://dahlberg83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback