Matbloggstoppen


Sovrummet

image156


Nu har vi börjat komma lite i ordning ute i stugan. Det är mycket som skall fixas men nu är väggarna målade, sängen är på plats och den har fått sproljans nya sängkläder. En söt sängkappa från
ellos och lakan, påslakan och örngott från IKEA. Idag har jag även sytt gardiner, eller de är nästan klara måste bara köpa bommullsband som skall fästas upptill. (alltså är det krångligaste kvar att göra, men jag är nöjd ändå!) Även de tyget är inhandlat på IKEA. I saamma serie fanns det ett tyg med röda blommor på. Det skall få fungera som kuddöverdrag. Snyggt att bryta av lite med en annan färg.
På återvinningsvaruhuset här i stan köpte jag mig en spegel för ynka 60 kronor som skall få lite ny färg och kanske någon utsmyckning. När allt är klart skall jag visa lite bilder på hur det slutligen blev.


(eget collage med bilder från IKEA och Ellos)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback