Matbloggstoppen


Kalas

Ojojoj. Idag har det varit födelsedags firande här och inte är vi klara än! Två sittningar är avklarade, en tredje blir det till kvällen och sen blir det lite mer firande i morgon. Och jag som inte fylller förns nästa helg! Llite synd är det att vi har regn här, för vi var tvugna att sitta inne men det blev riktigt mysigt det med. Glass, grädde och jordgubbar har stått på menyn så här långt. Nu är det dags att dra igång grillen och grilla kött, korv och grillspett. (I morgon lägger jag ut receptet på mammas underbart goda marinad!)
Jag blilr helt överväldigad av alla fina presenter jag fått. Jag fick en sån
här och en sån här! Llite mer bilder från kalaset kommer nog under morgondagen. Fick mycket annat fint också! Nu ska jag lägga mig på sängen en liten sekund innan allt drar igång igen!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Molly

Grattis! Hur mycket fyller du?

Postat av: Moster Cissi

Tack så mycket för igår - gott och trevligt - hoppas du hunnit vila lite innan dagens kalas!
Kram Till er båda :) Disa hälsar

2007-07-01 @ 14:04:57
Postat av: Linnéa

Molly:Tack så mycket! Jag fyller 20 nästa helg.
Cissi: Idag har vi vilat ganska så mycket, tog sovmorgon i morse. Skönt skönt!

2007-07-01 @ 21:57:08
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback