Matbloggstoppen


Denna helg

image193

Ja, då har den första riktigta sommarhelgen flygit förbi. Och solen den skiner fortfarande och ska nog göra någon dag till. Helt underbart! I morgon blir det frukost på balkongen för min del!
Nu undrar ni säkert varför jag har ett kort på Idol Danny och ett på mig här på bloggen. Jo det ska jag tala om, igår hade nämligen Danny turnepremiär här på Sala Statt. Han var faktiskt riktigt bra live! Lite roligt var det att han behövde visa legg när han skulle in på uteserveringe bredvid Statt efter spelningen.
Kortet på mig på då, jo jag ville bara visa klänningen som jag köpte igår. För ynka 259 kr tycker jag att det var ett riktigt bra köp! På bilden ser jag nästan orangehårig ut! Men jag är blond i verkligheten!

Idag har vi ätit en mycket god middag på
Måns Ols. Trevligt sällskap, god mat och fin utsikt! Kan det bli bättre än så?


Kommentarer
Postat av: Anna-eva

Kul att du är från Sala, jag är född där :)

Postat av: Anna-eva

Ooops glömde, snygg klänning, det var ju det jag tänkte säga..

Postat av: Linnéa

Anna-eva: jasså är du, vas roligt. Vart i Sala bodde du då? Ja visst är klänningen snygg, mycket nöjd med detta inköp!

2007-06-04 @ 18:25:07
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se
Postat av: Anna-eva

Det var när jag var liten.Först bodde vi på Gärdesta, sen flyttade vi till Viksberg. Syrran bor kvar fortfarande så jag är uppe rätt ofta.Sist åt vi också på Måns Ols, där har blivit så mysigt.Sala är härligt på sommaren.

Postat av: Linnéa

Jag bodde också mina första år här i livet på Gärdesta! Ja Sala är riktigt fint på sommaren!

2007-06-05 @ 05:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback