Matbloggstoppen


Bra start på dagen

image194
Idag blev det en skål yoghurt och två stora skivor vattenmelon till frukost! O så gott! Den frukt som bär fram smaken av sommar allra bäst är enligt min mening vattenmelon och jordgubbar förståss. Riktigt lyxigt och mycket smarrigt var det!

Nu ska jag gå ner på den lilla staden och ta en fika med A och min lilla gudson. Ska bli så trevligt att sitta i solen en stund och bara umgås! Egentligen borde det ha dammsugits, dammats och diskats här hemma. Men vem vill göra det när solen lyser för fullt ute?! Det får helt enkelt bli ett senare problem.

Jag hoppas alla får en skön måndag!

Linnéa

Kommentarer
Postat av: issa

jag är sjukt sugen på jordgubbar! såg att de säljer svenska jordgubbar nu.. är inte dom tidiga? eller är ajg helt fel ute.. :P ska köpa mej en låda idag iallafall!

Postat av: Linnéa

Lite tidigt är det nog med svenska gubbs, men om vi får lite sol nu ett tag så ploppar det nog upp fler och fler i affären ska du se!

2007-06-04 @ 18:32:21
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback