Matbloggstoppen


Music maistro!

Sitter hemma på Sebastians Mac och jag förstår mig inte riktigt på Photoshop på denna dator. Allt är helt anorlunda! Så det får bli en liten text bara..



image219


Här har jag hittat den perfekta kombinationen av två intressen som ligger mig varmt om hjärtat! Mat och musik, kan det bli bättre än så? Själv har jag nästan alltid musik på hemma vad jag än gör, helst ska det vara gamla låtar som man kan sjunga med till. Allt går så mycket enklare då. När jag var liten hade mamma "städmusik" som hon bara lyssnade på när hon städade. När jag nu lyssnar på samma musik så kliar det nästan i städfingrarna!
Men i länken ovan så städas det absolut inte, jag vet ingen kock som har det så stökigt runt omkring sig när han lagar mat. Fort ska det gå men det verker ju bli riktigt smaskigt för det mesta!

Har du musik på hemma när du donar?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Texterna kan nog ha samma ursprung!

2007-07-02 @ 17:02:15
Postat av: Frida

Ja, jag måste ha musik på när jag ska städa. Jag kombinerar rock med riktiga discoklassiker. :-) Det går mycket lättare då tycker jag.

Postat av: Linnéa

Andreas: Ja de har de nog!
Frida: Visst går det mycket lättare då! Vi har precis storstädat hela lägenheten till Queens!

2007-07-03 @ 20:21:20
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback