Matbloggstoppen


Lugn i vårat hus

image216


Nu har vi äntligen kalasat färdigt här hemma! Oj så uppvaktad jag har blivit! Gårdagen var mycket trevlig och idag är vi helt slut både jag och Sebastian. Vi hade kalas här i 12 timmar. De första gästerna anlände kl 12 och de sista gick hem vid 24. Jag somnade ovaggad i natt kan jag lova!
Bästa A och lilla C kom ut idag så vi tog det lugnt med lite fika och sen en promenad hem till mamma och pappa. Av dem fick jag sånna
här, gröna. Så fina! Lite andra presenter jag fått ser ni i collaget ovanför. Nu har jag en helt egen fin, röd Kenwodd Patissier. Lyckan är total!
Har precis ätit ett helt gäng med vattenmelonskivor, oo så gott men ack så dyrt det är. Jag köpte en hel stor till helgen, den gick på 89 kronor. För lite frukt! Men men, det kan det vara värt.
Nu hör jag hur Sebastian sitter i soffan och knaprar chips. Ska krypa upp bredvid honom strax, ska bara fixa lilte mer!



Kommentarer
Postat av: Molly

Fina presenter! Jag förstår att du är nöjd med din födelsedag. Matberedaren är superfin. Jag har en gammal bosch som funkar fortfarande, så den får hänga med ett litet tag till i allafall.

Postat av: Linnéa

Molly: Jag kan inte vara annat än nöjd. En trevlig dag med glada människor och så fick jag så fina grejer på köpet!

2007-07-02 @ 14:05:00
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh vad härligt med en ny matberedare! Får jag vara superfräck och fråga vad en Patissier kostar? Är lite sugen, men har inte hittat nån i de butiker jag varit i...

2007-07-11 @ 09:56:14
URL: http://frusandra.wordpress.com
Postat av: Linnéa

Sandra: Självklart får du fråga det! Jag tror att de kostar från 2500 och uppåt. Min är från Järnia!

2007-07-18 @ 23:09:22
URL: http://www.linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback