Matbloggstoppen


Vårnytt

Ibland blir man bara så tröt på allt. Då är det underbart att man kan köpa sig lite nya saker. Lördagen innebar en tripp till Västerås och där införskaffedes lite nytt till lägenheten.
I vardagsrummet har vi ett stort, ljust burstpråk som jag har haft lite svårt att få snyggt. Men tror jag har lyckats nu faktiskt. 
Sen har vi ett gästrum som inte används så där jättemycket kanske därför letade jag efter något som kunde stå där i fönstret och inte krävde någon sköttsel.
Detta blev resultatet.


173971-50


Taklampa från IKEA. Var tänkt till köket först men när Sebastian hade satt upp den så insåg jag att den passade bättre i burstråket. Bara att ta ner den.
Orkidé i vas, även de från IKEA
Limegröna ljus från Åhlens. De svarta ljuslyktorna har jag fått av mor min.
Röda och svarta sidenblommor från Lagerhouse.
Det jag använt som vas är egentligen burkar men tyckte de pasade lika bra som vaser!

Det är en fröjd att gå in i vardagsrummet nu!


Kommentarer
Postat av: Molly

VAd fint du har det hemma! Jättemysigt!

Postat av: Linnéa

Tackar så jättemycket, vi gör så gott vi kan;)

2007-02-19 @ 22:42:37
URL: http://linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback