Matbloggstoppen


Scrapbooking

Något jag så gärna skulle vilka ha tid och möjlighet att pyssla med är scrapbooking. Mor min är en flitig scrappare och har åtligt med pyllen hemma på sitt stora skrivbord som kan göra att den lugnaste människa blir helt exalterad!
Med en förkärlek till kort och fina papper så är detta verkligen en hobby för mig!  Men det är en konstform som jag inte riktigt behärskar än. I framtiden vill jag verkligen kunna detta, men för tillfället nöjer jag mig med att dona lite på datorn.
Mamma har letat på massa kort på mig och lillasyster från barndomens dagar och vi är nu förevigade ihop med band, blommor och fina papper.

173971-52

Scrappiz.se kan du se flera fina layouter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback