Matbloggstoppen


Kakel spektakel.


Dom har stulit din ideé!! Utropade jag när jag såg denna bild på
ELLE Mat & Vins hemsida.
Självklart är det inte Sebastians ideé från början, men så här ser vårat  kakel ut i köket. Vitt och tråkigt, men uppiffat med kakeldekor Sebastian printat. På kaklet står våra favorit recept.

Detta var Elles Mat & Vins 5 minuterstips för att förnya köket. För alla oss som bor i lägenhet och inte kan göra som vi vill är detta ett utmärkt sätt att piffa till lite på! Inte är det speciellt dyrt och det är väldigt lätt att byta ut när man tröttnar!


173971-43

Kommentarer
Postat av: Emmas Kök

Men så roligt! Detta skall jag tipsa min bror om som precis fått sin första lägenhet. Riktigt roligt. Kommer du ihåg hur ni gjorde? Skrev ni ut i skrivaren hemma? Vilket papper?

Postat av: Sandra

Gud vilken rolig idé! :D



Kul också att kika tillbaka och se hur din blogg såg ut när du började skriva. :)

2009-12-17 @ 10:32:21
URL: http://whatsandrasaid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback