Matbloggstoppen


Hem ljuva hem





173971-34



Köpte mig idag för första gånget ett nr av Hem ljuva hem. Anledningen till att jag lade märke till den är nog att månadens nummer är rosa. Den färgen tilltalar mig. Oerhört!
Men hur som så tycker jag att den verkar ganska ok. Det fanns ett helt uppslag med websidor om inredning. Det var också en bidragande orsak till att jag köpte tidningen. Har inte hunnit läsa den så noga än men det jag hunnit skumma igenom hitils verkar lovande. Ett stort + är att den var ganska billig i jämförelse med andra inredningstidningar. Endast 29.50 för ett lösnummer.

Sitter för övrigt och knaprar på första påsen av Estrellas Grain delight. De verkar också lovande. Kommer ett mer utförligt omdömme senare.

Nu ska jag gå och vara lite social med kak-kungarna i tv-soffan.

Kommentarer
Postat av: Matmamman

Den tidningen har jag aldrig köpt. Den känns så B-aktig, men det kan ju vara helt fel eftersom jag aldrig läst den:) Annars är Drömhem och Trädgård samt Allt i hemmet mina favoritinredningstidningar.

Postat av: Linnééa

Matmamman: Den var helt ok. Som vanligt "hemma hos" repotage, lite tips och trix.. Jag tycker den var som vilken heminredningstidning som helst..

2007-02-12 @ 21:09:49
URL: http://linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback