Matbloggstoppen


Det är fredag idag!

image271


Ja som sagt, idag är det fredag! Äntligen säger vissa och en del har en hel jobbarhelg framför sig. Jag är faktiskt ledig hela helgen, har sovit hela dagen då natten arbetades!
Något som är värt lite att fira, är att antalet besökare här på Linneas Skafferi har ökat de senaste dagarna! Det tackar vi för! Så nu har även lilla jag lyckats ta mig in på bloggportalens top 50! Roligt, roligt!
Helst av allt skulle jag vilja bjuda alla er läsare på en stor skål fredagsgodis, men eftersom det är helt omöjligt så får ni nu idag despens från allt vad bantning och annat heter, så ta er till närmaste godisaffär och köp en stoooor påse!!
Jag skrev här om dagen om hamburgare, jag blev visst så inspirerad av mig själv att jag bara är tvungen att göra hemgjorda burgare till kvällen. Det är ju så gott!
Sen ska vi iväg på kalas en sväng och det ska bli mycket kul.

Jag önskar er allla en mycket trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

så härligt med fredag! ska bara sova hela dagarna haha! Ha en trevlig helg :D

Postat av: Moa

Oj, det här var den mysigaste bloggen jag har besökt någonsin. :-) Hemmagjorda burgare är kanon! :-P

2007-08-31 @ 17:17:36
URL: http://moaliten.blogg.se
Postat av: Molly

Grattis!! Jag fortsätter att titta in hos dig. Jag gillar dina inlägg och matidéer!

2007-08-31 @ 19:21:18
URL: http://blogg.passagen.se/min.vardag
Postat av: mammsen

Grattis till plaseringen på bloggtoppen!
kram mamman

2007-09-01 @ 09:09:36
Postat av: Linnéa

Agnes: Det låter skönt tycker jag!
Moa: Tackar så mycket! Ja det är riktigt gott!
Molly: Va kul att du gillar miin blogg!
Mamma: Tackar!

2007-09-01 @ 10:18:04
URL: http://linneasskafferi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback