Matbloggstoppen


Milda Mat Extra

image151
De allra flesta har nog sett Mildas reklam för deras nya matlagningsgrädde. Hur en kvinna är så trött på att produkter med låg fetthalt ofta blir rinniga och inte så krämiga. Enligt reklamen har botet mot detta nu kommit och jag kan inte annat än att hålla med dom. I receptet här nedan använde jag Milda Mat Extra och det blev verkligen krämigt (och gott!!)
Att den även är nyckelhålsmärkt ger ju ett extra plus i kanten.

Denna produkt får helt klart godkännt!!



(Bild: Milda.com)

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag gillar också Milda mat extra. Använder den jämt där det ska vara grädde i maten. Funkar hur bra som helst och med mycket mindre fett.

Postat av: Linnéa

Ja verkligen tummen upp för denna grädde!

2007-04-30 @ 16:41:31
Postat av: Frida

Det var ett bra tips! Den måste jag testa.

2007-05-02 @ 12:14:13
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Evasleva

ja tack för tipset. bra att någon annat testar först så slipper man bli besviken :)

2007-05-04 @ 17:39:17
Postat av: mammsen

Nu har även jag inhandlat lite sånt - så i helgen ska vi testa. -2 kilo på vågen idag - duktiga vi eller hur? :) Kram

2007-05-04 @ 20:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback