Matbloggstoppen


Mera böcker



Det är inte bara
herr Morberg som kommer med ny bok i vår, även en av de söta systrarna ger ut nytt material i form av en asiatisk kokbok. Systrarnas Esenmans tidigare böcker finns sedan tidigare min samling, men efter denna sensommar/höst/vinter då jag fullkomligt begravt mig i sötsaksrecept (och sötsaker) längtar jag verkligen efter fräscha och goda recept, på mat!!!
Det man ser av boken känns väldigt tilltalande och den kommer att finnas i butik från och med 23 mars.

Jag har en jättefin kokbokshylla som pryder ena väggen i vårat kök och denna bok tillsammans med Morbergs kommer att göra sig fin-fin där!



Bild:Jonny Lindh

Kommentarer
Postat av: Mingodasida

Hej! Jag har gett din en award för din fina blogg! Titta in hos mig så får du mer information! :) Trevlig kväll!

Postat av: Sophie

Hej!

Jag vill bara skicka en stor kram som tack för din underbara blogg, den gör mig verkligen glad! :)

2010-01-30 @ 11:57:42
Postat av: Sofie

Hej!Jag gillar din blogg jättemycket, har provat flera recept!! :) Jag undrar om du (eller din pojkvän) skulle kunna ta kort på köket och din kokbokshylla?? Skulle vara kul att se!

2010-01-31 @ 21:49:03
Postat av: Tea

Åh, visst är systrarna Eisenman fantastiska!

2010-02-01 @ 10:07:28
URL: http://sotasaker.com
Postat av: jImmie

Älskar asiatisk mat och bilderna på din blogg är helt underbara.



Ha en underbar kväll/Jimmie

2010-02-01 @ 20:09:08
URL: http://varldensbastamatblogg.blogg.se/
Postat av: Tess

Underbara bilder!

2010-02-03 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback