Matbloggstoppen


Tävling!



Japp, idag är det prick 2 år sedan jag postade första inlägget här på Linnéas Skafferi. I början var det mest för att göra något med alla recept jag trollade fram. Duktigt påhejad av Sebastian, mamma och moster som flitigt kommenterade blev inläggen fler och fler. Efter många timmars trixande i photoshop (tack Sebastian för ditt tålamod med mig!) lärde jag mig tillslut att skapa kollage och redigera bilder.
Vi pratade igår om hur kul jag tyckte det var när besökarantalet en kväll gick över 100 unika läsare. Att så många människor gjorde sig mödan att besöka min sida! Sedan dess har ni blivit fler och fler trogna läsare här vilket jag tycker är jättekul!

Så för att fira lite ordentligt så lottar jag idag ut ett väggord. Själv har jag inget här hemma men när vi flyttar vill jag ha "remember to always kiss me goodnight" ovanför sängen.

För att vara med och tävla vill jag att du skriver hur du hittade hit. Var det via google, en länk på någon annan blogg/hemsida eller läste du om min blogg i en tidning? Kom ihåg att fylla i e-mailadress så att jag kan nå vinnaren! Tävlingen pågår till torsdagkväll kl 21.00.

 Väggordet du vinner är i valfri text och typsnitt, dock max 40 bokstäver.

Tävlingen är avslutad!


Vinnaren i
förra tävlingen var Elaine!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med en ny tävling! Jag kom in på din blogg genom "Vägen från 137kg" Alltså, Annas sida!

Postat av: Sofie

Kul med tävling, väggord är dessutom himla fina. Jag och min sambo ska snart flytta och då hade det varit kul att förnya lite i lägenheten också.



Jag hittade din blogg via google, sökte på cupcakes vill jag minnas. Nu använder jag mest dina pastarecept rakt av eller som inspiration, pasta och pastasås är den bästa maten jag vet.

2009-01-21 @ 15:43:15
URL: http://sofiegunnarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag fann din blogg för ganska precis ett år sedan. Vi var i full gång med brollopsplanering och jag googlade på "Schelins" för att kolla in deras tårtor. I träfflistan dök då din blogg upp! (Du tipsade om deras underbara päronbiskvier!) Sedan dess har jag följt bloggen slaviskt! :-)

2009-01-21 @ 15:49:30
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hejsan Linnea!

Jag hittade din blogg via artikeln om dig i veckorevyn för några nummer sedan. Har följt dig via bloggkoll sen dess.

Keep up the Good work!

2009-01-21 @ 16:54:59
Postat av: SandraW

Hejsan! Klart man vill vara med i din tävling. Hittar ofta inspiration hos dig o önskar jag kunde trolla så med maten som du gör. Vi har testat ditt valnötsbröd här från bloggen o det var underbart så det blir fler ggr. Jag hittade hit från Vägen rån 137 kg bloggen.



Kramar

Sandra

2009-01-21 @ 17:02:48
URL: http://sessanarwen.blogspot.com/
Postat av: Nanna

Jag hittade din blogg via en länk från en annan blogg, kommer inte ihåg vilken?!

2009-01-21 @ 17:04:53
Postat av: Anna

Jag hittade din blogg via bloggtoppen.se. Vanligtvis brukade jag bara ha ork och lust att besöka de översta på listan, men en gång bestämde jag mig för att ta mig igenom åtminstone de första 15-20 och då fastnade jag för din vid första anblicken!

2009-01-21 @ 17:12:09
Postat av: Ida

Jag sökte på google på gryta+svamp o då minns jag att jag hittade din mustiga svampgryta =)

sedan dess har jag kommit varje dag =)



Ida



http://idasmat.blogg.se

http://www.pimpmyhomebloggen.se

2009-01-21 @ 17:13:23
URL: http://pimpmyhomebloggen.se
Postat av: Madelene Abrahamsson

Hej Linnea!

Kul med tävling igen, klart jag är med.

Jag hittade din blogg då jag sökte

bloggar på google. Hittade då din och

tyckte den såg intressant ut och sen den

dagen har jag tittat in minst en gång varje

dag.Ha det så bra! Kramar Madelene

2009-01-21 @ 17:18:06
Postat av: Victoria

Hej! Åh vore roligt med en tävling och vad roligt det skulle vara att vinna. Jag hittade hit via Helena på en mammas dag (http://www.enmammasdag.com/helena/) där du finns som en av hennes favoriter.



/Victoria

2009-01-21 @ 17:44:40
Postat av: Anne

Hej Linnéa!

Jag hittade hit för inte allt så länge sedan och jag hittade dig då jag sökte på Altavista efter "cupcakes inspiration" fick en träff på din sida av just ordet cupcake...

Tur var väl det, för jag tyckte så mycket om din sida att jag nu kikar in varje dag för inspiration!

Hälsningar Anne

2009-01-21 @ 17:46:03
URL: http://www.huginotten.se
Postat av: Nea

Hejsan! Jag hittade din blogg via en länk på en annan blogg (bloggen.fi/yooster). Nu följer jag med din blogg varje dag. Hälsningar från Vasa/Finland

/Nea

2009-01-21 @ 17:46:50
Postat av: kika

hej linnea!

jag är lite novis i bloggvärlden, kikar då och då in hos några vänner i bloggrymden. hittade "till dig" via reportaget i allehanda. kul blogg med mina favoritintressen bakning och matlagning. härlig sida med mycket spännande att prova! jag återkommer fler gånger!

tack, kika

2009-01-21 @ 17:48:48
Postat av: Sanna

Jag kikade nog förmodligen runt på bloggtoppen efter bra inspiration. Varit en favorit ända sedan dess.

2009-01-21 @ 18:07:30
URL: http://ettlingon.se
Postat av: Emilia

Jag hittade hit via Susannes blogg Under solen. Hon hade vunnit en tävling här, en cupcake-tavla, som hon stolt visade upp på sin blogg! :)

2009-01-21 @ 18:07:42
URL: http://www.emiliadalen.blogspot.com
Postat av: Mari

Riktigt fin layout måste jag säga! Me like!



Jag hittade hit via en kommentar du gjorde hos O´Holy sweet.

2009-01-21 @ 18:19:55
URL: http://marzipanart.blogg.se/
Postat av: Erika Larsson

Har precis funnit denna underbara bloggvärld och är nu frälst, tyvärr går tiden så fort och dygnets timmar är bara 24 och då ska man också hinna arbeta sova,sköta hemmet....men mycket bloggande blir det också. Är mycket intresserad av inredning och vita hem, men har nu också hittat till en del matbloggar som inspirerar mig. Din blogg fann jag på bloglovin då jag bestämnde mig för att följa dem jag gillade och därav också din blogg. Härlig sida med mycket spännande inom bak och matlagning som jag kommer prova på/ Erika

2009-01-21 @ 18:26:17
Postat av: Therese

Hej Linnéa!



Jag hittade din blogg via bloggtoppen.se när jag surfade runt bland olika matbloggar. Din blogg fastnade jag verkligen för. Läser varje dag sedan lång tid tillbaka. Tack för alla fina recept.



Mvh Therese

2009-01-21 @ 18:28:30
Postat av: Bokmalen

Grattis till 2 år!!!

Jag tycker mig komma ihåg att jag hittade dig via en länk hos någon. Kommer inte ihåg vem det var, men sen dess följer jag dig med Bloglovin.

Kul med tävling så nu håller jag alla tummar jag kan!!

Kramen, Maria

2009-01-21 @ 18:31:25
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: M

Hej!



Kul med en tävling! Jag hittade hit via en annan blogg för någon månad sedan kanske två, så jag är en ganska ny läsare! Men jag minns inte vilken...



Ja visst är det kul när räknaren går upp, upp upp!



Kram M

2009-01-21 @ 18:44:58
URL: http://www.hwitavillan.blogspot.com/
Postat av: Ann-Louise

Hej Linnea.

Vad roligt med en tävling! Och grattis på 2-års dagen.

Jag hittade din blogg när jag letade efter nya recept.

TYcker du har en kanon blogg och jag tittar in här varje dag. Jag önskar jag kunde göra lika fina tårtor som du gör : )

2009-01-21 @ 18:51:33
Postat av: Kattis

Hittade hit via Helena på "en mammas dag" tror jag. vart överraskad när jag såg att det var en Salabo som låg bakom denna mysiga blogg =)

2009-01-21 @ 18:52:24
Postat av: Jessica

Jag hittade till din fina blogg genom bloggtoppen! Försöker kolla in varje dag!



Hälsningar,

Jessica

2009-01-21 @ 18:54:10
URL: http://familjensundberg.se/blog
Postat av: Anonym

Nu är det jättelängesedan som jag hittade till din blogg , men jag tror att jag var ute och kikade på matbloggar ..

Hur som helst jag gillar vad jag läser & ser hos dig !

Må så gott :-))

2009-01-21 @ 18:58:54
Postat av: lina

Hej!



Jag hittade hit via google när jag sökte efter matinspiration. Sedan dess var jag fast, och som jag tidigare berättat var det din blogg som inspirerade mig till att starta en egen!!!!



Kram Lina

2009-01-21 @ 19:08:36
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej.

Jag hittade till din sida via google. Googlade efter recept och en av alla de sid träffar som kom upp var DIN sida som jag fastnade för och gick in på, sen dess ÄR JAG "FAST". Bara älskar din sida och dina recept=)Så glad för att jag hittade hit.

Kram Anna

2009-01-21 @ 19:13:44
Postat av: Karin/Rosa maränger

Hej



Jag hittade hit via Vägen från 137 kg, där hon länkar hit.



Ha en bra kväll!

2009-01-21 @ 19:23:58
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhh, jag vill verkligen ha såna där väggord!

Jag har för mig att jag hittade hit när jag googlade på ett recept, men jag kan inte komma på vad det var, tyvärr. Minnet är inte direkt min bästa sida ;)

2009-01-21 @ 19:27:04
URL: http://storasysteryster.blogg.se/
Postat av: jennie karlsson

Hej Linnéa.

Jag hittade till din kanonfina blogg via Sala Allehandas repotage om dig som var för någon vecka sedan. Åhh önskar mig verkligen ett litet väggord. Tack för en fantastisk blogg. Salas egen Leila Lindholm. //´J

2009-01-21 @ 19:31:01
Postat av: Monel

Hej!



Det var så länge sedan så jag kommer inte ihåg, men troligtvis bloggtoppen. Nu ligger du på RSS så jag inte missar något :-)

2009-01-21 @ 19:31:51
Postat av: Amanda

Hej! Jag bara älskar din blogg så gudomligt inspirerande och fantastiskt underbart underbart! Jag hittade hit från google med sökordet bakblogg. Hihi, jag är så glad att jag hittade dig och nu kollar jag dih dagligen! Önskar mig verkligen ett väggord! Och vinner aldrig, hoppas nu jag vinner. Tack för en fantastisk blogg!

2009-01-21 @ 19:35:27
Postat av: Martina

Rolig tävling! Jag hittade din blogg när jag sökte efter ett recept, minns inte vilket.

2009-01-21 @ 19:37:37
Postat av: Linda

Hittade hit via blogkoll :)

2009-01-21 @ 19:46:25
URL: http://www.mittnyavitahem.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Hallå!

Som du kanske anar så fick jag tips om dig och din fantastiska blogg och alla härliga tips, idéer och recept av min kära arbetskamrat Maggan Nylund. Så jag har henne att tacka för dessa näst-intill dagliga besök hos dig! Mvh Susanne i Västerås

2009-01-21 @ 19:48:34
URL: http://nattsyrran.blogspot.com
Postat av: Louise

hej :) jag har följt din blogg länge nu, jag gillar att baka och laga mat mycket och jag letade efter någon blogg som inspiration. som hade bra recept som passar till vardagen och till fest.:) Jag hittade din blogg på bloggtoppen och sen dess är jag fast, är inne här dagligen och kikar bland alla resepten:)

2009-01-21 @ 19:50:02
Postat av: Ylva

Jag hittade till din mysiga blogg via ett tips i Elle Mat&Vin i höstas. Nu är jag inne och kollar varje dag!

2009-01-21 @ 19:51:42
Postat av: Agens

Jag hittade din blogg på google för ungefär ett år sen när jag sökte efter inspiration till en fin tårta:)

2009-01-21 @ 19:52:52
Postat av: isabella

HEJ! :)



Jag skulle göra en kladdkaka, och så googlade jag, hittade inget intressant första gången. Letade lite till och hittade din blogg + ett recept på den där kladdkakan som din syster tyckte om.



Det var det godaste receptet & sedan dess ligger din blogg på min bloglovin samt favoriter! I love what you do. Designen är söt & fin



Önska mig lycka till i tävligen nu! Puss Isabella :-)

2009-01-21 @ 19:57:53
URL: http://bellabuzarn.blogg.se/
Postat av: Katarina "amospersson"

Hej!

Jag är otroligt matlagnings- och bakningsintresserad och har varit en trogen besökare. Tyvärr mycket dålig på att kommentera. Men det är väl det enda nyårslöfte jag har. Att bli bättre på att lämna avtryck i bloggar jag besöker. Sen jag blev med blogg uppskattar jag själv det.

Hur jag hittade hit? Jag googlade på "cupcake" och på den vägen var det.

Tack för en trevlig blogg,

Katarina "amospersson"

2009-01-21 @ 20:18:41
URL: http://amospersson.blogspot.com
Postat av: Madeleine B

Hej!



Jag hittade din blogg dec -07,( i mellan dagarna) när jag jag och mina två små "gossar" googlade efter recept på coccos godis.

Har läst din blogg regelbundet sedan dess.

2009-01-21 @ 20:19:15
Postat av: Kickan

Hej svej i lingonskogen !

Jag hiitade hit till dig via google då jag sökte efter cupcakes ! Jag älskar själv att göra cupcakes och blir alltid inspirerad av dig och allt gott du gör. Så nu är det klart att jag vill vara med och tävla hos dig!

Kramiz!

/Kickan

Postat av: Tess

hej! hittade din blogg via google , sökte på matbloggar.=)

kramis!

2009-01-21 @ 20:38:06
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jag minns att jag letade efter cupcakes-grejer och hittade hit. Men det är ju ett tag sen. Nu är jag här och hänger titt som tätt! :-)



Jag vet vad jag önskar mig för väggord:



"I min show får man göra det man drömt om hela livet"



;.)

2009-01-21 @ 20:38:28
URL: http://www.undersolen.se/
Postat av: Nina

GRATTIS !!

Jag såg dig i sala allehanda,men jag har en vän som upplyste mig om det,och då tittade jag extra noga.

Kul med en tävling på din 2 års dag. Lycka till framöver.

Kramar =)

2009-01-21 @ 20:51:12
URL: http://doren8.blogspot.com
Postat av: JANNICE

Grattis till 2år på bloggen!=) Kram Jannice

2009-01-21 @ 20:52:10
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag vill jättegärna vilja vara med och tävla!

Jag hittade till din underbara blogg via en länk på en annan matblogg, men jag har ju läst om dig i ELLE Mat & Vin också! :-)

2009-01-21 @ 21:04:42
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Postat av: Anna Öberg

Grattis till 2 år, wow va länge!



Jag hittade hit för ungeför ett år sedan när jag sökte efter något recept, kommer inte ihåg vilket bara. Men sen dess har jag testat flera av dina recept, å alla har varit lika goda :)



/Anna

2009-01-21 @ 21:24:36
Postat av: Carro

Jag fann dig genom någon annan blogg som länkade dig. Fastnade right a way för din varma framtoning och fina blogg, och la in dig på bloggkoll :)

2009-01-21 @ 21:31:16
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej! Jag fann din blogg via google. Glad att jag gjorde de :)

2009-01-21 @ 23:22:16
URL: http://asaampersson.blogg.se/
Postat av: Maria Eriksson

Jag hittade hit via bloggtoppen.se. Kan inte förstå varför du inte ligger högst upp på listan, tack för alla härliga recept!

2009-01-21 @ 23:25:56
Postat av: Juliana

Jag hittade din blogg genom en länk från Lata mammans receptblogg. Jag har varit fast sedan första gången och det är nog nästan sedan du började blogga. :)

2009-01-22 @ 01:13:41
URL: http://julianapersson.blogspot.com
Postat av: Emelie

Grattis på 2 årsdagen =)

Jag tror jag hittade dig när jag sökte på bloggar i närheten. Sedan dess har jag haft din blogg bevakad.



Har länge tittat på väggord, något jag verkligen skulle vilja ha här hemma =)



Ha det bra!

2009-01-22 @ 08:35:25
Postat av: Rebecca

Är nog en bra bit över året sen jag hittade hit via kommentar/länk från en annan blogg, vilken är jag inte säker på. Tittar in då och då, oftast dagligen men är väldigt dålig att kommentera. Får väl också ha det som nyårslöfte som någon hade skrivit här ovanför:)

2009-01-22 @ 08:40:07
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag hittade din sida genom en länk från en annan blogg, kan inte komma ihåg vilken.

2009-01-22 @ 09:22:11
Postat av: Lisa

Grattis till två år med en superfin blogg!

Jag har varit in tidigare, men sedan repotaget i Sala Allehenda tittar jag in varje dag och har även börjat läsa igenom alla tidigare inlägg....

2009-01-22 @ 10:06:33
Postat av: Anonym

Grattis till två år med en superfin blogg!

Jag har varit in tidigare, men sedan repotaget i Sala Allehenda tittar jag in varje dag och har även börjat läsa igenom alla tidigare inlägg....

2009-01-22 @ 10:08:07
Postat av: Karin Ivarson

Som sagt hittade jag dig genom Sala Allehanda. Är alltså ganska så ny här, men jag kikar minst en gång varje dag! Goda recept, roliga texter och fantastiska bilder!! Jätte fin sida Linnea!

2009-01-22 @ 10:08:17
Postat av: Carin Skagerström

Jag läste om dig i tidningen ELLE mat och vin

NOV-JAN-08. Extra nyfiken blev jag också för att jag fick en dotter i maj -08 som heter Linnea!!Coolt namn Linneasskafferi!!!

2009-01-22 @ 10:50:39
Postat av: Agneta

Gogglade på Cupcakes och hittade hit till din fantastiska sida för ca 1 år sen

2009-01-22 @ 11:00:46
Postat av: Susanne

Jag hittade hit i somras när jag sommarjobbade och inte hade ett dyft att göra. Letade smaskiga recept och det fann jag definitivt här!

2009-01-22 @ 11:03:52
Postat av: Anna

Jag är gärna med och tävlar :)



Jag hittade hit genom Bloggkoll/bloglovin' där jag sökte i kategorin matbloggar :) Och jag fastnade verkligen för din blogg :)

2009-01-22 @ 11:44:45
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Hejsan!

Hittade hit första gången via bloggen "väggen från 137kg" nu kikar jag in nästan varje dag och blir inspirerad!

2009-01-22 @ 11:56:28
Postat av: Sanna W

Grattis till 2år med denna underljuvliga blogg! Jag hittade hit relativt nyligen genom SMASKENS (annikas-smaskens.blogspot.com) sida. Tror det var för att du är med i matbloggarna och så var det en länk via det. Sen dess har jag försökt att göra ett kik här var och varannan dag :)

2009-01-22 @ 12:57:56
Postat av: Marie V

Nejmen, jag trodde du hade varit igång längre, då har ju jag varit med nästan sedan början. Jag vill minnas att jag surfade runt efter ett bra recept på flädersaft, och det hade du, och sedan var jag fast!! grattis!

2009-01-22 @ 13:27:16
Postat av: Matilda

Hej! Hittade hit genom en länk från en annan blogg, vilken jag inte kommer ihåg namnet på. Receptet länken led mig till var i alla fall din goda kladdkaka, som jag därefter gjort många gånger:)Klickar mig in på din blogg så fort jag är sugen på något nytt, vare sig det är mat eller annat, vilket händer nästan varje dag!

2009-01-22 @ 14:04:36
Postat av: Mariana

Hejsan!

Jag hittade hit när jag googlade på recept. Jag är ofta och kollar in din sida för inspiration. Tack för det nöjet!

2009-01-22 @ 14:17:20
Postat av: Lisa

Grattis på 2 Års dagen!!



Jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade hit, kan han vart genom en länk på en annan blogg. jag har nog läst din blogg i snart 2 år, och kommer fortsätta läsa tills den dag du slutar!



Tack för en toppen blogg!



KRam Lisa

2009-01-22 @ 14:29:16
Postat av: Johanna

Grattis! Jag vill gärna vara med i vägg-ordstävlingen, har sneglat på dem men ännu inte lsagit till. Hittade din blog när jag letade efter recept och har följt den sedan dess. Tack för inspirationen som du ger! /Johanna

2009-01-22 @ 14:44:34
Postat av: Annika/Julhuset

Hittade till dig via bloggkoll och nu hänger jag med på alla nya inlägg.

2009-01-22 @ 14:50:46
URL: http://julhuset.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hejsan! När jag läste mina gamla dagböcker för ett tag sedan hittade jag en fras som jag tycker är väldigt vacker säger väldigt mycket om kärlek. "The way to love anything is to realize that it might be lost".

Jag hittade din blogg via en annan matblogg. Du har ett bra namn på bloggen som är lätt att kommaihåg så efter att "du" dykt upp lite här och var blev jag sugen på att titta in, blev inte besviken!

2009-01-22 @ 14:59:28
Postat av: Louise B

Jag hittade hit för inte så länge sedan! Genom kryddburken tror jag det var. Och jag fastnade direkt för din blogg! Underbara bilder och recept, som gör att jag längtar hit!

Kramar

2009-01-22 @ 15:21:00
Postat av: Rebecca L

Jag minns inte riktigt hur jag hittade hit, har följt din blogg länge nu:) tror jag sökte på bloggar i närheten (jag bor utanför Sala) och hittade din:). Jag vill jättegärna vara med och tävla om väggord!

2009-01-22 @ 15:56:53
Postat av: HeidiK

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. :) Jag hittade din blogg för ett par månader sen genom google när jag sökte ett recept, och har sedan dess dig på bloggkoll, otroligt bra och goda recept och otroligt kul blogg att läsa! :)

2009-01-22 @ 16:27:29
URL: http://heidihk.wordpress.com
Postat av: Sarah

Hej!

Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur jag hittade hit, men jag har för mig att jag hittade en länk på någon annan blogg. Men det roliga är att jag kände igen dig, tycker att det är otroligt kul att någon från samma stad som jag lyckas så bra med att blogga! Älskar din design! Keep up the good work!

2009-01-22 @ 17:44:32
Postat av: Anita

Som så många andra hittade jag hit via en annan blogg, oklart vilken :-)

2009-01-22 @ 18:30:41
Postat av: Ann

Har ganska nygligen börjat läsa bloggar.Gogglade och fann din.Kollar den nu varje dag och tycker du är väldigt inspirerande

2009-01-22 @ 18:54:17
Postat av: Anette

Först tänkte jag inte vara med på tävlingen men så tänkte jag: såklart jag ska!

Så ofta jag får inspiration och bra tips härifrån. Matsedlar som underlättar och hjälper mig och sambon i vardagen.

Hittade hitt via

http://www.annikas-smaskens.blogspot.com/

En riktigt bra matblogg - men! - din är bättre ändå!

2009-01-22 @ 19:30:14
Postat av: Sandra

Det kommer jag inte riktigt ihåg, men jag tror att jag googlade och via någon matsida hittade jag hit. Sen dess har jag följt bloggen och fått många tips och ideer.

2009-01-22 @ 21:31:19
URL: http://sandrasglutenfria.blogg.se/
Postat av: JANNICE

jag hittade din blogg via sala allehanda :)

2009-01-22 @ 21:45:36
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Linda

Googlade efter matinspiration och hamnade därigenom på din sida och gisses vilken massa härlig inspiration jag har fått!

2009-01-22 @ 22:22:19
URL: http://lindamammans.blogg.se/
Postat av: zalina

Hej!



Jag hittade din blogg via google.se jag satt trött och less och spanade efter roliga recept och vips så av en slump trillade jag in här hos dig. jag sparade ner dig som en länk via min blogg och kikar in dagligen och har smakat på många av dina godsaker. och snacka om att jag var chockad när jag såg att du var lika gammal som jag. yo go girl :-)



om jag skulle vinna, skulle jag bli jätte glad och jag skulle vilja ha väggordet som finns med på pressbilden så otroligt fint! jag tycker det är jätte viktigt att man tar han om varandra varje dag! så en lite påminnelse bakom sängen vore inte dumt :-)



fortsätt och uppgradera, jag är en trogen läsare=) mig blir du inte av med i första hand!

2009-01-22 @ 22:23:44
URL: http://zaliina.blogg.se/
Postat av: CarinaO

Jag hittade din blogg via en annan blogg,minns dock inte vilken.Här är så vackra fina bilder och smarriga recept så nu kikar jag in varje dag.

2009-01-22 @ 22:38:53
Postat av: ANNA

Hej! :D

(vet att jag är lite sen men hittade dig inte förräns nu) - kom in på din sida via din kommentarlänk på bloggen oholysweets vars blogg jag hittade när jag googlade om amerikanska bakverk inför mitt skolprojekt :D OM jag skulle få vara med i tävlingen trots min sena (eller tidiga hur man ser på det) ankomst är jag supergärna det!

2009-01-23 @ 04:26:34
URL: http://lelife.blogg.se/
Postat av: Ann-kristinS

Jag kan inte komma på via vilken blogg jag hittade hit, men jag är väldigt glad att jag gjorde det :)

Grattis till 2 år som bloggare

2009-01-24 @ 17:51:08
Postat av: Sara

Jag hittade dig via en annan blogg, jag minns inte vilken! Men nu kikar jag in minst en gång om dagen! Tack för en toppenblogg! Jag vill gärna vinna väggtexten, den skulle passa utmärkt i huset vis ka bygga till våren!!

2009-01-26 @ 09:30:15
URL: http://salibe.bloggagratis.se
Postat av: Eva

Grattis till 2-åringen! Tack för en jättebra blogg. Jag hittade hit genom Bloggkoll.

2009-01-26 @ 11:22:05
Postat av: Olivia

Det skulle vara superfint att ha på väggen, också nu när jag har tänkt att göra om rummet i lite fransk gammal/lantig stil (:

2009-02-03 @ 06:57:26
URL: http://happyoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback