Matbloggstoppen


Färdigmat

image413



Idag har vi provsmakat potatisgratäng från Felix. I vanliga fall är jag något av en motståndare mot allt vad färdigrätter heter men ibland måste man få vara lite bekväm. Det var min mormor som bjöd oss på detta efter en shoppingrunda på stan och jag måste erkänna att det smakade riktigt bra! Den var faktiskt riktigt krämig och god
För att få lite extra piff så skivade hon över lite ost några minuter innan den var klar. Från min och Sebastians sida fick detta helt klart godkänt.


(eget collage med produktbild från felix.se)






Kommentarer
Postat av: lina

Ja, den är faktiskt god den där!

Postat av: Molly

Coop har också en variant som är riktigt god! Visst måste man ta till genvägar ibland!

2008-01-24 @ 18:53:14
URL: http://mollysvardag.blogspot.com/
Postat av: Milla

Hej! Älskar din fina blogg! :-) Du, vad heter den där fonten som du skrivit med i rött i det här inlägget? Jag letar efter den sedan den försvann från min dator o nu kan jag inte hitta den igen! Hoppas gratängen smakade :-)

2008-01-24 @ 22:37:26
URL: http://www.halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback