Matbloggstoppen


Bloggkoll

Ni vet väl att ni på ett mycket enkelt vis kan hålla koll på när jag skriver nya inlägg här på bloggen? Ja, vill ni ha koll på fler bloggar än min så går det ju givetvis bra det med. När du har loggat in, klicka bara på krysset bredvid önskad blogg, vips kan du se varje gång denna har uppdaterat! Enkelt och fruktansvärt funktionellt. Perfekt då man inte alltid har tid att kolla igenom alla sina favvobloggar om dom har skrivit något nytt!

Så klicka på ikonen nedan och frossa sedan i alla underbara bloggar som finns att läsa!
Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hur gör du dina bilder? De är ju alltid så häftiga med text till :-)

2008-08-17 @ 11:53:04
Postat av: Björn

Hittade själv Blogg koll för ett tag sen och håller med om att det är en väldigt bra sida! Dock verkar det som att den inte vill funka till 100% för mig.

Postat av: Susanna

Hej,

Jag undrar, hur man gör för att själv få till detta med blogg koll? Har inte upptäckt var och jag har inte swett att det medföljer sidan.

Skulle uppskatta tips.

Tack på förhand!



PS. Din sida är völdigt inspirerande. Underbart! DS.

2008-08-19 @ 10:15:37
URL: http://cuddly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback