Matbloggstoppen


Höstnytt!






Nu är verkligen hösten här på allvar. Löven utanför fönstret börjar nu gå mer i oragne/rött istället för grönt. Och det är så vackert!
Jag tycker hösten är den tid på året när man kan ge sig själv en liten nystart. Vem mins inte när man var liten och det började närma sig skolstarten, fast man inte ville erkänna det för någon så skulle det bli riktigt kul att skolan startade. Att få gå ner till bokhandeln och köpa fint bänkpapper, omslagspapper till böckerna, nya pännor och sudd.
Eftersom jag inte längre har någon skola att börja i till hösten får man göra en nystart på annat vis! Själv har jag införskaffat mig en ny skiva, nämligen
James Blunt senaste. Hans förra album har gått varm här hemma kan jag lova! Nya skivan verkar precis lika lovande! Här ovan är ett litet smakprov!
En annan efterlängtad skiva som kommer införskaffas under hösten är denna.


Jag önskar er alla en riktigt skön helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback