Matbloggstoppen


Två systrars nya..

image304





Nu finns äntligen Vinterns söta av Lisa och Monica Eisenman att beställa hem. Så, om fem arbetsdagar dimper den ned i brevinkastet! Och jag längtar, jajjemensan! För mig som är en riktig julfanat måste den här boken passa mig som hand i handske.
Boken lovar att bjuda på diverse nya smakkombinationer och nya ideér.
Vad sägs om pepparkakskola, saffransdrömmar, glöggbakade päron eller pepparkaksmuffins? Det och mycket annat finns det att läsa om i en kokbok som jag hoppas håller samma mått som de tidigare.

Den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: issa

men gud vilket fint omslag! ser riktigt mysigt och vintrigt ut, såna där bulder får en ju att längta till vintern:)

Postat av: mammsen

Som jag sa - den ville jag ju köpa åt dig i julklapp ju! hade redan sett ut den.....vaka lugnt i natt och sov gott i morgon. Jag jobbar hemifrån......
kram mammsen

2007-10-04 @ 19:00:13
Postat av: Molly

Jag har också beställt den idag och längtar redan tills den dimper ner i brevlådan!

2007-10-04 @ 19:54:40
URL: http://mollysvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback