Matbloggstoppen


Hej mitt vinterland!

image346


God morgon Sverige!
Nu tror ni att jag blivit helgalen som visar en vinterbild, men faktum är att när jag kollar ut genom fönstret är hela världen vit! Med all sannolikhet har snön töat bort tills dess jag vaknar i eftermidag men jag har iallafall åstadkommit säsongens första snöboll i natt! Det är inte så illa pinkat om jag får säga det själv!
Något jag tycker är mindre kul, är att ta sig hem i snön utan vinterdäck, men som tur är brukar det inte vara så mycket folk i farten klockan sju en lördagsmorgon. Så det ska nog gå bra!

Jag önskar er alla en skön lördag, med eller utan snö!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, vilken bild!! Om det kunde se ut så hela vintern, då skulle lyckan va gjord!!

2007-11-03 @ 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback