Matbloggstoppen


Utmanad!

Ja då har jag blivit utmanad då!

6 saker skall jag berätta om mig själv. Hur skall jag komma på 6 småkonstiga saker om mig själv! Jag som är så normal! Nåja, jag gör väl ett försök.


1. Min vänstra njure ( tror jag) är aningens mindre än sin granne.

2. Jag har haft knallrosa hår. Riktigt  ordentligt chockrosa. Jag var 14 år.

3. Jag tycker att det är kul och riktigt spännande att hoppa in som lärarvikarie i vilka ämnen som helst. Att vikariera som spanskalärare var riktigt äventyrligt då jag ej kan uttala ett endaste ord spanska! Eleverna fick lära mig istället för tvärt om.

4. När jag började gymnasiet var vi två stycken i klassen. Ett tag var det bara jag. Men när vi tog studenten var vi  iallafall 4 stycken!

5. Jag flyttade hemifrån inan jag gått ut högstadiet.

6. Jag har jättelätt för att sätta mig in i tvserier. Jag kan hoppa in mitt i ett avsnitt eller mitt i en serie och förstå det mesta av handlingen på bara några minuter. (detta gäller även andra serier än Glamor, Våra bästa år och Hem till gården.)

Nu har den här utmaningen surrat runt så länge så jag struntar i att utmana någon specifik person. Den som känner sig manad att berätta lie om sig själv får gärna göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback