Matbloggstoppen


Söndagsbekymmer

image100

Min förkylning som jag gått och smådragit på hela veckan verkar inte vilja ge upp! Men nu har de tabletter ja tog för ett tag sedan börjat verka aningens så nu ser livet lite ljusare ut en stund igen!
Idag är min högsta önskan att ha ett hembidträde. Hon skulle då fått baka scones och gjort ljuvligt gott te till mig. Det vore väll nått det!

Det har inte blivit något bloggande i helgen då vi tillbringade hela gårdagen med att måla om i stugan som vi skall spendera sommaren i. Å så fint det kommer bli när det är klart. Före och efter bilder kommer senare!
 Satt och bläddrade i
Stoff&Stils katalog hos mamma igår, vad det finns mycket fina tyger! Hittade ett som jag tror passar jättebra i kammarn!

Nu skall jag nog hosta mig tillbaka till soffhörnet. Tänkte ta och laga lite mat om ett tag så jag måste ladda batterierna en sväng!

Jag hoppas alla haft en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback