Matbloggstoppen


Städa, städa..

image221

Nu har vi packat ihop oss och flyttat in till stan ett tag igen. Efter fem veckor i sommarstugan längtar jag lite efter att ha egen dusch, vanlig toa, många kanaler, internett dygnet runt och allt annat man tar förgivet här i lägenheten. Men eftersom det var fem veckor sen vi bodde här behövdes en rejäl storstädning vill jag lova. Huga säger jag bara. Men efter regn kommer solsken sägs det ju och nu skiner lägenheten! Ska iväg och köpa oss lite nya blommor i morgon bara ( de andra hade visst dött!) sen käns allt som vanligt här hemma igen.  Fast jag tror att jag ska börja dagen med ett bad, ansiktsmask och en hårinpackning, hur skönt låter inte det! Det kan jag behöva för förtillfället ser jag både ut och känner mig som hon på bilden, helt slut!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback