Matbloggstoppen


Lite bortglömt

Något som fått ge vika för alla nya och spännande efterätter är nog fruktsalladen.
Så härom kvällen tog jag och gjorde varsin portion till mig och Sebbe. Det sköna med denna enkla men mycket goda rätt är att den går att variera i det oändliga! Ta de frukter du har hemma och släng lätt som en plätt ihop lite fruktsallad. Perfekt att äta sådär mitt i veckan när man blir sugen på något sött!!

För att göra den lite roligare kan du:

Ta en klick smaksatt Kesella till frukten.
Blanda ut den färska frukten med torkad.
Hacka sötmandel och strö över.
Lyxa till det lite och riva över lite choklad och sen ställa in i ugnen tills chokladen smällt. Mums!




173971-21


Jag tog de frukter jag hade hemma

1 banan
1 apelsin
1 äpple
lite hackad mandel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback