Matbloggstoppen


Kuligt värre!

image374


I dubbel bemärkelse, verkligen.
Det här tyckte jag var riktigt snyggt och det är något som skulle vara väldigt praktiskt hemma hos oss då vi har två vildjur som aldrig låter något vara ifred. Jag vet att en butik nere på stan hade fina glaskupor tidigare i sommras, har jag tur kanske hon har någon kvar. Om jag hittar en sådan ska jag fylla den med kulor som går i rött och guld.
I veckan som kommer tänkte jag pynta klart i resten av lägenheten. Kanske kommer även granen upp. Redan tänker ni, men eftersom jag jobbar hela melllandagarna har jag inte så mycket tid att njuta av allt det juliga då, så varför inte tjuvstarta lite?
På fredagkväll ska det bli julstök på hög nivå här hemma. Då kommer två av mina och Sebastian vänner över och det ska bli "det stora julgodisbaket". Vi får väl se hur det går, sitter du inne med bra tips om julgodis så hör gärna av dig!

Nu ska vi strax åka till kyrkan för att se systeryster gå luciatåg, sen är det arbetet som gäller!

(Bilden kommer från Better Homes and Gardens)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Just det - en sån vill jag också ha och dom har kvar - jag var in där igår :)
kram mamman

Postat av: lina

Åh, vad tjusigt! Sån skulle jag också vilja ha:) Helt rätt att starta med pyntet/granen redan nu tycker jag!

2007-12-09 @ 19:45:20
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: Miss Marie

Jag har en sån, men har inte kommit på att stoppa in kulor i den, riktigt snyggt ju! Jag köpte min i en blomsteraffär, så du borde inte ha några större problem med att hitta en.

2007-12-10 @ 15:04:41
URL: http://www.miss-maries.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback