Matbloggstoppen


Kryddor

image132

Påskhelgen är strax över och vi kastas tillbaka in i vardagen igen= arbete. Men jag hoppas att ni precis som jag hunnit njuta lite av den lediga tid som påskhelgen förhoppningsvis gav!
När vi var ute hos mor och far i helgen gjorde jag dessa tags. Eftersom mor min är
scrappingdrottningen själv så passade jag på att botanisera bland hennes lådor, burkar och skrivbord.
Första bokstaven i båda orden är stämplade, sedan har jag skrivit för hand och ritat vad som skall föreställa oregano och basilikablad.
Detta blev resultatet. (bilderna är lite dåliga men jag hoppas ni ser!) Dessa får nu pryda mina odlingar i köket.


Kommentarer
Postat av: Evasleva

De är verkligen jättefina!

2007-04-10 @ 17:02:37
Postat av: Linnéa

Evasleva: Ja, jag är riktigt nöjd! Väntar bara på att de skall börja växa lite mer i krukorna!

2007-04-10 @ 17:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback