Matbloggstoppen


Cookalong

 

Ni har väl inte  missat att TV4 sänder sin version av cookalong med start ikväll kl 20,00. Inköpslista med allt du behöver för att hänga med i kvällens program hittar du r. Själv tänker jag inte försöka mig på att laga i takt med Tina, däremot sitter jag säkerligen bänkad framför tv:n. Det är ju så underhållande att se andra arbeta!

Jag hoppas verkligen att detta program håller samma kvalité som Gordons mycket underhållande version, då kommer måndagskvällarna bli något att längta till!

 


Kommentarer
Postat av: Elaine

Jag missade tyvärr premiären av Tinas Cookalong igårkväll. :( Måste kika om det går nån repris som passar eller se programmet på nätet sen.



Ska bli kul att höra vad du tyckte om hennes nya program! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback