Matbloggstoppen


Linneas Skafferi + Aftonbladet



I veckans upplaga av Aftonbladets Mat & Vinbilaga hade de ett matbloggsrepotage. Många av de svenska matbloggarna var listade och en del hade turen att få en liten artikel runt sin blogg. Där ibland jag!!
Artikeln var fint skriven, det vara bara lite synd att de fick med fel adress hit. När man besöker min blogg fungerar
www.linneasskafferi.blogg.com inget vidare bra.
När jag blev intevjuad frågade reporten vad jag trodde var anledningen till att folk läste min blogg, svaret ser ni här ovan men nu undrar jag ju så klart varför ni läser bloggen? Är det som jag tror eller har ni andra anledningar?

Jag ber om ursäkt för att det fortfarande uyppdateras så sällan här. Hade våran bredbandsleverantör hållit vad de från början lovade oss hade det varit full fart på bloggen redan förra veckan. Men istället får vi vänta till nästa vecka innan allt kommer igång som vanligt igen. Men den som väntar på något gott ni vet..
Jag lovar att bjuda på massor va nya recept och en hel del roliga tävlingar de kommande veckorna!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag läser din blogg för att det är mycket fina bilder som jag inspireras av och så har du många roliga recept. Tycker att du har en väldigt snygg och bra blogg, det är alltid roligt att kolla på den!

2009-05-08 @ 08:02:55
Postat av: Linruz

Vad kul emd ett reportage. Måste vara kul att få uppmärksamget för det du gör.

Ha en trevlig helg

kram kram

Postat av: Helene.L

KUL!! Bra att andra också får upp ögonen för hur duktig du är! Jag läser din blogg för att jag tycker den är inspirerande, den är bra och har många fina bilder, för att det är kul att se vad som händer hos er och för att jag gillar dig! :)

Kram

2009-05-08 @ 09:08:46
Postat av: Camilla

Vilken fint repotage och va kul att de uppmärksammar din blogg! Detta är en av min 3 favoritbloggar och har varit så sen jag upptäckte den för 1,5 år sen. :) Jag gillar blandningen av recept på bakverk och lättlagad mat plus att du gör så snygga kollage av allt!

2009-05-08 @ 09:38:26
URL: http://mingodasida.blogspot.com
Postat av: Bröllopsfixaren

Hej.

jag hoppas du kan hjälpa mej.

Jag startade för 4 dagar sen min dröm resa.

Hoppet om att få mitt bröllop.

Hur jag och min kille vänder och vrider på det får vi inte ekonomin till att spara ihop till bröllopet vi önskar så igår startade jag Bröllopsbloggen.

Där hoppas jag på allt stöd ifrån allt och alla så kanske kanske jag kan få mitt bröllop innan sommarens slut.

Du kanske kan hjälpa mej med att ta upp min blogg i ett inlägg, ihop om att få flera läsare att hitta till mej så min dröm kan gå i uppfyllelse?

Snälla lägg till mej på bloglovin

hjälp kärleken vinna



1000 kramar till dej



På bara 4 dagar har jag tusentals besökare och många vill hjälpa till hoppas på ditt stöd

2009-05-08 @ 09:59:49
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Josse

Jag hittade din blogg i höstas när jag pluggade i Kina och verkligen famlade efter något som kunde ge mig lite Svensk hemkänsla (speciellt över julen) och det kunde du :) Jättefin blogg och jag älskar dina söta (recept- och vanliga) kollage. Hoppas att både du och bloggen fortsätter att uppmärksammas, för det är inte mer än rätt! Kram

2009-05-08 @ 10:04:19
URL: http://josefinsjolins.blogg.se/
Postat av: Agneta

Jag läser din blogg varje dag. Den är så fräsch och inspirerande. Blir alltid glad av den. Den är som en frisk sommarfläkt.

2009-05-08 @ 10:34:52
Postat av: Cecilia

Är du bara 21? Oj. Jag trodde du var mycket äldre - alltså, inte på ett negativt sätt, men du låter så mogen och, ja, äldre, i bloggen. Fast det är kanske gömda fördomar som spökar? "Om man bloggar om mat och recept måste man vara gammal", typ. Men så är det ju inte alls.

2009-05-08 @ 11:25:17
URL: http://voix.blogg.se/
Postat av: nina

Hejsan! Grattis till all "reklam" runt dig själv, du förtjänar det! och till det viktigaste, SKIT i Glocalnet, kör på BAHNOF, dom är bäst, tro mig, min sambo till datanörd kan sin grej ;) hihi ha en bra dag! kram

2009-05-08 @ 14:55:55
Postat av: Therese Turesson

Vad roligt att du får vara med i en tidning som väldigt många läser! Hoppas du får många mer besökare här nu. :)

Mitt första intryck av den här bloggen, för ett bra tag sen nu, var WOOW! Jag älskar din design och kan lätt säga att det är en av de finaste och härligaste som jag sett. Sen att man verkligen inspireras av dina recept och bilder gör saken bara självklar att man kikar in här så ofta det går. :)

2009-05-08 @ 16:41:55
URL: http://thereseturesson.blogg.se/
Postat av: Lena

Instämmer om det du sa, om varför jag läser din blogg. Trivs med den. Den är fin och fräsch och du serverar mycket gott här. :)

Att du sedan är västmanlänning, som jag, det var ju trevligt! :D



Ha en trevlig helg.

2009-05-08 @ 16:50:45
URL: http://celena.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag gillar din blogg för att det är lite feelgood-känsla över det hela. Snygg design och recept på smarriga rätter och godsaker som gör att man blir inspirerad till att laga mat. Även jag som är handikappad i köket kan tänka mig att ta på mig förklädet och kockmössan efter ett besök här. Bra blogg! :)

2009-05-08 @ 20:49:27
URL: http://carinelinelwira.blogg.se/
Postat av: emelie

gud va roligt :)

2009-05-08 @ 21:03:05
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Danielle

Va roligt! Jag läser din blogg för den underbara inspiration jag får av dina bilder. Du är fruktansvärt duktig på att få ihop snygga kollage och annorlunda sätt att presentera recepten på. Tack för den inspirationen!

2009-05-09 @ 00:05:13
URL: http://heavenlycupcake.blogspot.com
Postat av: frida

Jättekul! det verkar som att jag också läser din blogg av samma anledning som övriga- fina bilder och roliga recept!

2009-05-09 @ 07:11:00
URL: http://www.bakmammorna.blogspot.com/
Postat av: Leena

Hej Linnéa!

För några månader sedan så tipsade min dotter om din blogg. Helt fantastisk blogg. Läser den varje dag. Vad som föll mig i smaken var alla fantastiska bilder, lätta och bra recept, bra och kortfattade inlägg,ett mycket trevlig och fint upplägg.

Ha en bra dag.

/Leena

2009-05-10 @ 09:44:41
URL: http://leenaingvar.blogg.se/
Postat av: Anna J.D Jacobsson

Men vad roligt!!!

Jag läser så fort jag har tid, både för bilderna och den sköna stämmningen. Det är lite som att komma hem till vän på middag, avslappnat och ändå med inslag av förväntan. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback