Matbloggstoppen


Hjärtan



Nu tänker ni att jag gått och blivit månadsvild, det är förvisso den 14:de i morgon men det är inget alla hjärtans daginlägg ni ser här, även om man så kan tro. Det är nämligen så att jag känner för att dela ut lite hjärtan, ja lite kärlek helt enkelt!

När jag kommer hem efter en lång arbetsdag ligger det en liten lapp på datorn från kära fästmannen. Där deklarerar han sin kärlek till mig genom att ha försökt fått tag på Nigellas Express. Detta lyckades tyvärr inte, men den är enligt lappen på väg hem till mig. Hur underbar får man vara?  Det finns ingen som du
Sebastian!

Sen vill jag dela ut lite kärlek till alla de läsare som följer bloggen. Både till er som hängt med ett tag nu (bloggen firar snart två år, kan ni tänka er!), men även till alla nya läsare. Tack för att ni tipsar och delar med er av saker och ting.
Det är alltid lika underbart att läsa de härliga kommentarer ni skriver, det förgyller verkligen bloggandet!

bild:marthastewart.com

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hej! Riktigt fin blogg. Såg dig i tidningen i mån. Sen tror vi har träffats hemma hos Emma börjesson kanske?? :) Någon efterätt eller lätt matträtt du kan tipsa om?=)

Postat av: Eva

Det är så himla mysigt och fint här. Jag tittar in varje morgon för att 'tanka på mej' känslan att det finns alltid en anledning att vara trevlig och glad!

Dina små kärleksmeddelanden gör så mycket gott att läsa, och din supernice lantkök-stylade sida gör mej glad att titta på.

Fortsatt Lycka Till!

2009-01-14 @ 08:56:51
URL: http://kockenmammanofritiden
Postat av: lina

Men gud så gulligt av honom!!!



Tack själv för all matglädje du delar med dig av, blir alltid så glad när jag kikar in i ditt skafferi:)

2009-01-14 @ 09:47:11
URL: http://linalikesmat.blogspot.com
Postat av: Christin

Tack själv för att du håller igång och bidrar med underbara tips och idéer!

2009-01-14 @ 11:35:57
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Cissi

Supermysig och fin blogg som man blir glad av! Den måste bara läsas :)

2009-01-14 @ 13:46:09
Postat av: Helena_v

Vilken jättesnygg blogg du har!

2009-01-14 @ 19:32:40
URL: http://blogg.passagen.se/fettbramat
Postat av: Amanda

Det är så himla kul att kika in på din blogg då och då! Jag gör alltid det när jag behöver fylla på energi eller bara glada tankar. Det fungerar utmärkt! Keep going girl! :)

2009-01-22 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback