Matbloggstoppen


Oemotståndligt!



Tanken var att stiga upp i skaplig tid och få lite gjort ni vet, ta ett varv med dammsugaren, röja lite i köket, fara ut till hunden jag lovat att rasta under dagen. Men nu börjar klockan  närma sig tio och det enda jag lyckats med är att äta frukost. Som vanligt började jag dagen med att sätta igång datorn och kolla vad som hänt runt om på bloggar de senaste dygnet. Då hanmade jag inne hos Helena som tydligen haft det lite snorigt hemma i helgen. Hon tipsade om ett av Nigellas recept på brownies och vips så flög dryga timmen iväg när jag satt och kollade på alla dessa läckra recept !
Eller vad säger ni om detta  helt oemotståndliga recept på chocolate peanut butter fudge sundea!? Bara av att läsa namnet får det att vattnas i munnen på mig!

Men som sagt det är måndag idag, och ikväll blir det fisk till middag, men man får drömma sig bort lite eller hur! Det kan man verkligen behöva i detta gråkalla höstväder!

bild: nigella.com


Kommentarer
Postat av: Ann-kristin S

Ja så är det ,typisk det där med datorn ,jag har skickat Nadja på skolan och föjlt Kevin på dagis också skulle jag sätta i gång och städa kyllskåpet och rensa skafferiet och här sitter jag och läser hos alla ni fantastiska bloggare :)

Du får ha en fin dag

2008-09-08 @ 10:45:21
Postat av: Ann-kristin S

Hej igen kom på en sak ! vet du om man får köpt Nigellas saker någonstans ? helst på nett

2008-09-08 @ 13:24:04
Postat av: lina

Ja, verkligen! Vilka godsaker säger jag bara, vill ha nu!!!!

Postat av: fia

ja jag håller me drömma måste man få göra .

2008-09-08 @ 14:21:39
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: fannie

Oh, hennes program är så kula att titta på, så är hon så skön med! ;D

2008-09-08 @ 15:57:26
URL: http://thachokladboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback