Matbloggstoppen


Äntligen fredag




Som så troget läser min blogg! Den senaste tiden har allt fler hittat hit vilket jag tycker är jätteroligt!
Idag är det äntligen fredag och vad jag önskar att jag hade ett gäng
Hi-Hat Cupcakes här hemma, det skulle passa perfekt till fikat idag. Visst der de smarriga ut! Jag har länge funderat på att baka dessa men inte kommit mig för än. Men det skall nog bli av, förr eller senare..

Nu vill jag passa på att önska er alla en härlig helg! Har ni en minut över kan ni gärna få lämna en kommentar där ni skriver lite om er själva. Det är så roligt att veta lite mer om er läsare! Vart ni bor, hur ni hittade hit, ålder och vad ni tycker är bra/dåligt med sidan.

(bild: marthastewart.com)

Kommentarer
Postat av: lina

Jag älskar din sida, och som jag sagt tidigare var det din blogg som inspirerade mig till att starta en egen matblogg!



Fortsätt i samma stil som du gör nu, dvs en härlig blandning av bakverk, god mat, tips & mycket njutning!!! Trevlig helg Linnéa!

Postat av: c

vilken härlig godbit!!!! Fin blogg, hit kommer jag gärna igen!

2008-10-17 @ 09:30:05
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Sara

Din sida har super fina bilder på maträtterna. Även om jag precis har ätit så blir jag hungrig bara jag ser dina bilder. Det blir som skönlitteratur! Precis som den nya trenden då mat visas och skrivs om på ett nytt sätt. Kolla in Paolo Roberto med sina matsagor och Henri bronett med sin bok "Största mökliga njutning". intressant!!

2008-10-17 @ 09:40:23
Postat av: Matilda

Jag heter Matilda är 18 år och hittade din blogg igår.

föll direkt, jätte söt design, har du gjort den själv?

och så blir det en sån härlig mysfaktor med alla bilder.

satt och sträckläste bloggen igår. jag älskar den

2008-10-17 @ 09:47:00
URL: http://fannymatildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej!

Cissi heter jag. Har läst din blogg sedan i somras faktiskt. Jag tycker den är så himla fin och jag har fått många bra och smarriga middagstips, tack snälla! Jag bor i Södra Sverige tillsammans med min sambo och vår 9 månaders son, Sixten!

Ha en härlig helg!



2008-10-17 @ 09:56:11
Postat av: Sockret

Sofie heter jag och bor i den lilla storstaden Lund i röd-gula Skåne. Har läst din blogg ett bra tag nu och jag minns inte hur jag hittade hit direkt men en sak är säker - har kommit för att stanna.

Din blogg är otroligt inspirerande och härlig på alla sätt och vis. Det är verkligen så det vattnas i munnen stundtals!

Fortsätt skriva och inspirera med recept och bilder.

2008-10-17 @ 10:06:36
URL: http://sockret.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-10-17 @ 10:10:24
Postat av: Anna

nu ska jag inte tryck på den stor knapper för snabbt....

Anna heter jag, 34 år och hemma görande i GBG. Jag hittade din sida för ett bra tag sedan och brukar kika in lite då och då för lite vardagd inspiration.

Gillar sidan så fortsätt du i samma anda så hänger jag kvar!

2008-10-17 @ 10:12:15
Postat av: Agneta

Din bloggsida är min favvosida. Har lagt in den som startsida så att jag inte skall missa nåt av dina inspirerande tips.

Kram

2008-10-17 @ 10:21:31
Postat av: Camilla

Tycker jättemycket om din blogg! Är en av mina tre favoritbloggar som jag ständigt återkommer till (de andra är kryddburken.se och matplatsen.org). Gillar blandningen av bakrecept, produkter du testat och fina maträtter. Stort plus till dina fina kollage också! =)

2008-10-17 @ 10:29:38
URL: http://camberg.bilddagboken.se
Postat av: Lisa

Ja äntligen FREDAG!!

Jag bor i Hudiksvall och är 27 år. har nog läst din blogg i över 1 år nu! kommer inte ihåg hur jag hittade hit faktiskt.

Men jag kommer att fortsätta att läsa så länge du skriver.

tack för en jätte bra blogg!



Måste köpa allers jultidning jag oxå!



Kram Lisa

2008-10-17 @ 10:46:38
Postat av: Fridas kök

Jag heter Frida, är 23 år och bor i Blekinge. Kommer inte ihåg exakt hur jag kom i kontakt med din underbara blogg, men jag tror det var genom att du lämnat en kommentar på en annan sida. Jag har läst din blogg länge, nästan enda från början skulle jag tro. :-) Gillar att du har variation och att man märker att du har ett så stort och härligt intresse för matlagning.



De där Hi-Hat Cupcakes har jag också tänkt göra någon gång. Men det känns som att jag måste bli bättre på vanliga cupcakes först. Men håller helt med om att de ser smarriga ut! :-)



Trevlig helg!

2008-10-17 @ 12:25:42
URL: http://fridaskok.wordpress.com
Postat av: Ann-kristin S

Ja dom där har jag också lust att prova göra ,men det får bli en annan helg .

God helg till dig också ;)

2008-10-17 @ 13:20:31
Postat av: sofia

hej jag är 16år och hittade bloggen genom blogg.se

tyckte det var så fina bilder och så härliga recept, det e bra variation!

2008-10-17 @ 13:51:58
URL: http://eronell.blogg.se/
Postat av: Klara

Hejsan! jag är 24 år,bor i göteborg och jag har läst din blogg i ca 1 år, vet inte hur jag hittade hit men är en trogen läsare av många matbloggar så säkerligen genom någon av dem. Tycker den är härligt inspirerande särskilt gillar jag dina fina tårtor, skall göra min systers bröllopstårta så lite inspiration är alltid bra! Tack för en inspirerande blogg!

2008-10-17 @ 14:13:27
Postat av: Rebecca

heter Rebecca är 18 år och har sedan ett par åt tillbaka en ätstörning som jag försöker bli kvitt med och jag hittade din blogg för länge sedan och bara älskar den. matlagning är ett ämne som verkligen intresserar mig och du skriver på ett bra sätt och har fina bilder vilket inspererar!

//rebecca

2008-10-17 @ 14:38:23
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: hilli

hallå!hilli heter jag,eller kallas för.Är ganska ny i bloggvärlden,men din sida är en av de bästa!asbra design och mysiga tips och recept!ha en toppenhelg nu,tjo!

2008-10-17 @ 16:44:25
URL: http://hillismat.blogspot.com
Postat av: Nina

Hej! Jag heter som sagt var Nina och kikar nästan dagligen in på din blogg. Gillar att baka och laga mat själv och får insperation av din sida. Bor i Östergötland tillsammans med mina två tonårsdöttar en sambo och två katter

2008-10-17 @ 22:01:18
Postat av: Sanna

Hejsan! Snubblade på bloggen idag och bokmärkte direkt. Är en pysslig tjej på 26 från Enköping som har en blogg där jag skriver mest om sömnad och sånt. Hihat muffinsen har jag bakat en gång och de blev supergoda. Rekommenderas varmt!

2008-10-17 @ 22:06:01
URL: http://missdeliana.blogspot.com/
Postat av: Catrin

oh vilken underbart fin blogg du har! Lägger till dig på bloggkoll med en gång, det här vill jag inte missa ;)

2008-10-17 @ 22:09:31
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: emelie

Mums, såna där cup cakes verkar helt gudomliga!

2008-10-17 @ 22:21:28
URL: http://aimili.blogg.se/
Postat av: rosalucia

Hit med receptet, bums!!!!!!!!!!!

2008-10-18 @ 10:44:12
Postat av: Susanna

Hej! Jag hittade din blogg via en annan, minns inte vilken. Men fastnade snabbt för den. Jag bor i skåne och är 25 år.

2008-10-18 @ 10:53:45
Postat av: Vic

Vilken härlig blogg du har! Jättefina och inspirerande bilder. Man får lust att baka och laga mat varje gång man läser ett inlägg :-)

2008-10-18 @ 11:08:53
Postat av: Helena

Hej!

Hittade din blogg nu faktiskt och jag föll direkt! Jag återkommer=)

2008-10-18 @ 11:42:58
URL: http://helena.dittrim.se
Postat av: JL

Hej!

Jag är 16 år, har en dotter. Älskar att laga mat. Har varit här förut, men hade ett litet blogguppehåll. Hittade hit idag igen via bloggtoppen.se. :)

2008-10-18 @ 15:23:22
URL: http://catlife.blogg.se/ungamorsan15
Postat av: F R I D A . L

Det är första gången jag kommer in på din blogg. Men min första tanke var att den var otroligt fin och såg intressant ut.

Jag är en tjej på 13 år som tycker om att blogga, shoppa, vara med kompisar och ÄLSKAR att spela gitarr. Går på österslättskolan med inriktning av musik. Otroligt roligt. Vi spelar på konserter och sådant skojsigt! :)

Bor i den lilla byn Asarum som ligger bara en liten bit utanför Karlshamn i blekinge.





Kommer absolut att fortsätta läsa din blogg! :)

2008-10-19 @ 11:15:13
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/
Postat av: Mamma Mia

Milda makter!

Vilken fantastiskt vacker sida, visste inte att man kunde göra så fint (undrar hu det ser ut hemma hos dig?).

Min rara dotter Isabella, 18, hade gjort en jättegod kladdkaka en dag, sen visade hon din sida. Nu är du bland mina favoriter (bland Dagens Industri, Veckans Affärer mm)

Mamma Mia, 43, Helsingborg.

2008-10-19 @ 21:47:43
Postat av: Malin S

Jag har kikat in hos dig länge nu och tycker din blogg är en fantastisk matblogg med fina bilder & urläckra recept.

2008-10-20 @ 16:58:57
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej !!

Detta är Sandra som kommer och läser din blogg med jämna mellanrum. Jag bor ca 2 mil från Göteborg och jag är 25 år. För lite över ett år sedan fick jag diagnosen celiaki (gluteninolerant). Sedan dess har jag fått börja intressera mig mer för matlagning och bakning. För ett par månader sedan så startade jag min blogg http://sandrasglutenfra.blogg.se där jag försöka dela med mig av min matlagning och bakning. Det var i den vevan jag hittade till denna bloggen, som jag har fått mycket tips och ideer från. Så fortsätt blogga och ge mig många bra recept. Vi hörs igen. Kram

2008-10-24 @ 08:45:23
URL: http://sandrasglutenfria.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej hej,

jag heter Josefine och är 25år. Jag hittade till din blogg genom förstasidan och har tittat i den sedan dess. Den är underbar! Älskar att baka jag också.

2010-08-12 @ 10:37:04
URL: http://josefineoskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback